Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of Azerbaijan
Safarbayov, Ziyautdin |
The main objective of the diploma paper is to create a strategy for developing sports and adventure tourism in Azerbaijan on the base of marketing-mix. The first chapter include the theoretical analysis of scientific issues related to tourism marketing, characteristics of tourism services and defining the concept of tourism product underlining its complexity. Moreover, this chapter was aimed to emphasize features and differences of tourism marketing strategies that are strongly depend from tourism product life-cycles. Second chapter represent field analysis that is based on primary and secondary data sources and represent the current state of sports and adventure tourism in Azerbaijan and also contains analysis of internal and external environment of this industry. The third chapter provides created by author strategy for developing sports and adventure tourism and its implementation that could be the solution of diversity problem of tourism product in Azerbaijan.
Pagrindinis diplominio darbo tikslas yra sukurti Azerbaidžano atvykstamojo sporto ir nuotykių turizmo rinkodaros strategijos vystymo strategiją, remiantis įvairiomis rinkodaros priemonėmis. Pirmajame skyriuje pateikta teorinė mokslinių turizmo rinkodaros klausimų, turizmo paslaugų analizė ir turizmo produkto, pabrėžiant jo sudėtingumą, apibrėžimas. Be to, šiame skyriuje pabrėžiami pagrindiniai turizmo rinkodaros strategijų, kurios labai priklauso nuo turizmo produkto gyvavimo ciklų, bruožai ir skirtumai. Antrajame skyriuje pateikta tyrimo vietos analizė, pagrįsta pirminių ir antrinių duomenų šaltiniais ir atspindinti esamą Azerbaidžano sporto ir nuotykių turizmo sektoriaus būklę bei šio sektoriaus vidaus ir išorės aplinkos analizė. Trečiajame skyriuje pateikiama autoriaus sukurta sporto ir nuotykių turizmo vystymo strategija ir jos įgyvendinimas, kurie galėtų padėti išspręsti Azerbaidžano turizmo produktų įvairovės problemą.