Prancūzų kalbos mokymosi, taikant meno elementus, tyrimas LSMU ir ASU: studentų požiūris
Author |
---|
Dulksnienė, Liudmila |
Date |
---|
2016 |
Didėjanti mokslo reikšmė, sparčiai augantis informacijos srautas bei užmezgami nauji dalykiniai ir kultūriniai tyšiai su užsienio šalimis – tai tik keli faktoriai, kurie sąlygoje gero specialisto rengimą, kurio viena iš svarbiausių dalių yra praktinis gebėjimas komunikuoti keliomis užsienio kalbomis. Užsienio kalbos mokymasisi aukštojoje medicinos mokykloje yra orientuotas į medicininės terminijos mokymąsi. Tačiau užsienio kalbos kompetencija yra ne tik kalbos gramatinių formų bei leksikos naudojimas, tačiau ir civilizacijos bei tos šalies kultūros išmanymas, kuris gali būti realizuojamas integruojant meno elementus į mokymosi procesą. Taigi, šio darbo tikslas – atskleisti studentų požiūrį į meno elementų taikymo raiškos ypatumus studijuojant prancūzų kalbą LSMU ir ASU. Darbe buvo naudoti mokslinės literatūros analizės ir anketinės apklausos metodai. Apibendrinant atliktą tyrimą, galima teigti, kad LSMU ir ASU studentų užsienio kalbos žinios yra geros. Dauguma studentų geba susikalbėti viena užsienio kalba, o skaito profesinę literatūrą dviem kalbomis. Studentų nuomonė apie meno elementų taikymą prancūzų kalbos užsiėmimuose yra pozityvi. [...].
The increasing significance of science and more intensive cooperation with foreign partners create preconditions for the education and training of good specialists. In view of the renewal of specialty knowledge and the possibility to read the most recent scientific literature in a foreing language and to participate in international conferences with foreing partners, it has become relevant to educate specialists capable of cooperating in scientific and subject-oriented activity when freely communicating in several foreing languages. The aim of the study was to reveal the peculiarities of the expression of art elements in french language studies at the LSMU and ASu. The results of the study conducted at the LSMU and ASU when teaching the French Language module showed that elements or art of French Language positively influenced the students' learning and facilitated students' empowerment for successful franch language studies.
Bibliogr.: p. 53