Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/131860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVilkevičiūtė, Jolanta-
dc.contributor.authorKareiva, Tomas-
dc.date.accessioned2021-06-07T13:00:14Z-
dc.date.available2021-06-07T13:00:14Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/131860-
dc.description.abstractDarbo aktualumas. Logistika šiais laikais labai sparčiai auga visame pasaulyje. Nors logistikos mokslo šaka yra ganėtinai nauja, tačiau ji jau spėjo tapti neatsiejama daugumos šalių ekonomikos dalimi. Ši praktinės ir mokslinės veiklos sritis yra labai plati ir su ja susiduriama kiekvieną dieną. Vienas iš pagrindinių šios srities išskirtinumų yra tas, jog jos metu yra bandoma pasiekti geriausią tarpusavio sąveiką tarp vykdomų procesų. Taigi norint tinkamai vygdyti šiuos procesus yra reikalinga daug žmogiškųjų ir materialiųjų išteklių,tokių kaip profesionalus personalas bei visa reikiama technika kokybiškam ir greitam darbui atlikti. Logistikos paslaugų spektras yra labai platus, todėl vykdant logistines operacijas, tokias kaip sandėliavimas, transportavimas, bendravimas su klientais bei partneriais, dažnai susiduriama su vienokiomis ar kitokiomis kliūtimis. Šios kliūtys dažniausiai kyla iš darbuotojų kvalifikacijos ar reikiamos įrangos trūkumo. Dėl to, teikiamos paslaugos neatitinkančios klientų lukeščių smugdo įmonės vardą, mažina galimybę įgyti potencialių partnerių, bei išlaikytis esamus. Todėl logistikos įmonės norėdamos užtikrinti veiklos efektyvumą ir įmonės patrauklumą rinkoje, stengiasi kuo nuosekliau koordinuoti atliekamus darbus, seną įrangą atnaujinti arba isigyti visiškai naują, kelti darbuotojų kvalifikaciją.lt
dc.description.abstractRelevance of the work. Logistics is growing very fast these days around the world. Although the branch of logistics science is relatively new, it has already become an integral part of most economies. This field of practice and science is very broad and is encountered every day. Is that it attempts to achieve the best interaction between the processes carried out. Thus, the proper execution of these processes requires a lot of human and material resources, such as professional staff and all the necessary equipment to perform quality and fast work.The range of logistics services is very wide, so logistics operations, such as warehousing, transportation, communication with customers and partners, often face one or another obstacle. These obstacles are usually due to lack of staff qualifications or necessary equipment. Therefore, logistics companies try to coordinate their work as consistently as possible, upgrading old equipment or acquiring completely new ones, raise the qualification of employeesen
dc.description.sponsorshipBioekonomikos plėtros fakultetaslt
dc.description.sponsorshipVerslo ir kaimo vystymosi tyrimų institutaslt
dc.format.extent51 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas viešai neprieinamas / No access-
dc.subjectLogistikos paslaugoslt
dc.subjectLogistics servicesen
dc.subjectPaslaugų kokybės sistemoslt
dc.subjectService quality systemsen
dc.subjectPaslaugalt
dc.subjectServiceen
dc.subjectKokybėlt
dc.subjectQualityen
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.title“X“ įmonės teikiamų logistikos paslaugų kokybės gerinimas.lt
dc.title.alternativeImproving the quality of logistics services provided by Company X.en
dc.typebachelor thesis-
thesis.degree.disciplineLogistika ir prekyba / Logistics and Commerce (B)-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextembargo_20260611-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:2021 m. (ŽŪA BPF bak.)
Files in This Item:
tomas_kareiva_bd.pdf1.21 MBAdobe PDF   Until 2026-06-11View/Open
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.