“X“ įmonės teikiamų logistikos paslaugų kokybės gerinimas.
Kareiva, Tomas |
Darbo aktualumas. Logistika šiais laikais labai sparčiai auga visame pasaulyje. Nors logistikos mokslo šaka yra ganėtinai nauja, tačiau ji jau spėjo tapti neatsiejama daugumos šalių ekonomikos dalimi. Ši praktinės ir mokslinės veiklos sritis yra labai plati ir su ja susiduriama kiekvieną dieną. Vienas iš pagrindinių šios srities išskirtinumų yra tas, jog jos metu yra bandoma pasiekti geriausią tarpusavio sąveiką tarp vykdomų procesų. Taigi norint tinkamai vygdyti šiuos procesus yra reikalinga daug žmogiškųjų ir materialiųjų išteklių,tokių kaip profesionalus personalas bei visa reikiama technika kokybiškam ir greitam darbui atlikti. Logistikos paslaugų spektras yra labai platus, todėl vykdant logistines operacijas, tokias kaip sandėliavimas, transportavimas, bendravimas su klientais bei partneriais, dažnai susiduriama su vienokiomis ar kitokiomis kliūtimis. Šios kliūtys dažniausiai kyla iš darbuotojų kvalifikacijos ar reikiamos įrangos trūkumo. Dėl to, teikiamos paslaugos neatitinkančios klientų lukeščių smugdo įmonės vardą, mažina galimybę įgyti potencialių partnerių, bei išlaikytis esamus. Todėl logistikos įmonės norėdamos užtikrinti veiklos efektyvumą ir įmonės patrauklumą rinkoje, stengiasi kuo nuosekliau koordinuoti atliekamus darbus, seną įrangą atnaujinti arba isigyti visiškai naują, kelti darbuotojų kvalifikaciją.
Relevance of the work. Logistics is growing very fast these days around the world. Although the branch of logistics science is relatively new, it has already become an integral part of most economies. This field of practice and science is very broad and is encountered every day. Is that it attempts to achieve the best interaction between the processes carried out. Thus, the proper execution of these processes requires a lot of human and material resources, such as professional staff and all the necessary equipment to perform quality and fast work.The range of logistics services is very wide, so logistics operations, such as warehousing, transportation, communication with customers and partners, often face one or another obstacle. These obstacles are usually due to lack of staff qualifications or necessary equipment. Therefore, logistics companies try to coordinate their work as consistently as possible, upgrading old equipment or acquiring completely new ones, raise the qualification of employees