Žaidimo Kūrimas naudojant SFML
Bakaliuk, Anton |
Bakalauriniame darbe kursiu mažą 2D labirinto stiliaus žaidimą naudodamas SFML. Bus aprašyta, kas yra žaidimų variklis, bibliotekos žaidimų kūrimui. Kurie yra populiarūs ir kuo jie skiriasi. C ++ kalbos pasirinkimas žaidimų kūrimui bus paaiškintas, trumpai išanalizuotas įrankiai, kurie yra panašūs į SFML palyginimui, arba aprašyti šiuolaikiniai įrankiai, naudojami šių dienų žaidimų kūrime, paremtuose C ++. Konkrečiai aš palyginsiu ir paaiškinsiu UE4 ir SDL, jų konstatus ir privalumus. Dauguma funkcijų ir klasių čia atliekamos naudojant iš anksto sukurtas klases, šablonus, įtrauktus į SFML. Aš aptarsiu atvaizdavimo procesą, išteklių valdymą, tokius kaip: tekstūra, spritai, objektai: herojus, banditas, labirintas ir paaiškinsiu juos lygiu, kurio man pasirodė pakankamai, kad suprasčiau jų vaidmens žaidimo mechanizme tikslą. Žaidimų būsenų, skirtų įvairiems atvejams ir scenarijams tvarkyti, kūrimas.
In bachelor thesis I will be developing a small 2D maze-style game using SFML. It will be described what is game engine, libraries for game development. Which are popular and how they differ from each other. Choice of C++ language for game development will be explained, analyzed briefly tools that are similar to SFML for comparison, or describing modern tools used in nowadays game development built on C++. Specifically I will be comparing and explaining UE4 and SDL, their const and pros Most of functionality and classes are here done using pre-built classes, templates included in SFML. I will be covering rendering process, resource management of elements such as: texture, sprites, objects: hero, bandit, maze and explaining them on level I found sufficient enough to understand the purpose of their roles in game mechanism. Developing game states for handling different cases and scenarios.