2D animacijų rinkinio, skirto 2D žaidimų kūrimui Unity grafiniame variklyje, parengimas ir jo pritaikymas rengiant dvimačio žaidimo demonstracinę versiją.
Jurskytė, Goda |
Dauguma siūlomų 2D animacijų rinkinių yra skirti Platformer tipo žaidimams, nors tarp populiarių 2D kompiuterinių žaidimų vyrauja ir kitokių žaidimų žanrų. Tad šio darbo užduotis sukurti universalų 2D animacijų rinkinį, kuris būtų skirtas Unity grafiniam varikliui ir paruošti jo demonstravimo versiją. Šiame darbe yra analizuojami esami 2D žaidimai, animacijų rinkiniai, animavimo priemonės, kurios yra pritaikytos kuriamam 2D animacijų rinkiniui. Taip pat šiame darbe yra sukuriamos 27 žaidimo veikėjų bei kitų elementų animacijos su animavimo programa Spine. Šios animacijos yra importuojamos į Unity projektą ir sukuriama galutinė 2D animacijų rinkinio versija. Šiam rinkiniui yra paruošta dokumentacija. Iš padaryto rinkinio būtų galima sudėlioti elementarų 2D žaidimą, kuris atitiktų kelis žaidimų žanrus.
Many of the 2D asset packs are advertised to be made for Platformer type games. However, there are many more 2D video game genres that are also popular. That is why the main goal of this bachelor’s thesis is to make a universal 2D animation asset pack that would work on Unity game engine and showcase its capabilities in demonstrational version. The creation of this 2D asset package was based on the existing 2D games, asset packages and animation tools analysis. During this course work 27 different character and other assets animations have been made using Spine animating program. These animations are imported into Unity project and made into a 2D animation asset pack. Documentation was also prepared for this package. With this package a simple 2D video game could be made which would fit several game genres.