Interaktyvi 2D mokomoji priemonė apie aplinkos tausojimą
Stanevičiūtė, Agnė |
Darbo tikslas sukurti interaktyvią dvimatę mokomąją priemonę, kuri teiktų žinių apie aplinkos tausojimą ir patikrintų tas žinias. Išsikeltas toks tikslas dėl to, kad aplinkos tausojimo tema šiuo metu yra labai aktuali. Norint informaciją apie ją pateikti kuo įsimintiniau ir smagiau, nuspręsta panaudoti interaktyvumo elementų, tokių kaip garsai, grafiniai elementai. Ši interaktyvi priemonė skirta įvairaus amžiaus žmonėms ir atsisiunčiama į kompiuterį. Šiame darbe apžvelgti panašūs sprendimai, atlikta dvimačių grafinių elementų ir interaktyvių aplinkų kūrimo priemonių analizė, suprojektuota interaktyvi dvimatė mokomoji priemonė ir jos projektas įgyvendintas naudojant „Inkscape“ vektorinės grafikos programinę įrangą ir „Godot“ žaidimų variklį. Produktas ištestuotas ir aprašytas jo vartotojo vadovas. Pateikti darbo rezultatai, išvados, produkto tolimesnio plėtojimo kryptys.
The aim of this bachelor thesis is to create an interactive 2D educational tool that would provide information about environmental sustainability and would check the knowledge of it. This sustainability is very relevant currently. It was decided to use elements of interactivity such as sounds, graphic elements in order to make information about it as memorable and fun as possible. This product is for people of all ages and can be downloaded to a computer. In the thesis paper, similar products were reviewed, tools for creating 2D graphics and interactive environments were analyzed, the project of the interactive educational tool was created and implemented using the Inkscape vector graphics software and the Godot game engine. The product was tested and its user manual was described. The results, conclusions of the thesis and directions for further product development were presented.