Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/131423
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Informatika / Informatics (N009)
Author(s): Nemanis, Paulius
Title: Animuoto filmo kūrimas su ne realaus laiko atvaizdavimo priemonėmis
Other Title: Creation of animated short film using non-real time rendering tools
Extent: 41 p.
Date: 8-Jun-2021
Keywords: Kompiuterinė grafika;Computer graphics;Trumpametražis filmas;Short film;3D;3D
Abstract: Per pastaruosius metus trimatės technologijos žymiai pažengė į priekį. Kas anksčiau buvo kuriama didelių studijų, dabar įmanoma sukurti kiekvienam, tačiau taip pat išaugo ir programinės įrangos pasirinkimas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti trimačio modeliavimo ir animavimo priemones, bei pasirinkti tinkamiausią filmo kūrimui. Apžvelgus įvairius 3D trumpametražius filmus ir naudojant „Blender“ programinę įrangą buvo parengtas trimatis trumpametražis filmas. Trimačiams modeliams parengti buvo pritaikytas modeliavimo iš primityvų būdas, o modelių tekstūravimui buvo naudojama difuzijos, šiurkštumo, metališkumo, aukštumo, normalės tekstūros. Aplinkos rengimui naudotos HDRI tekstūros, sukurti aplinkai debesys, naudojant trimačio triukšmo tekstūrą. Trumpametražiui filmui atlikta postprodukcija su „After Effects“ ir „FL Studio“ programomis.
Over the years, computer graphics have advanced tremendously. What was once possible for big budget studios can now be done with affordable consumer hardware. As a result, more software became available as well. The primary objective of this work is to choose the right 3D modeling and animation software by analyzing the most popular ones. By reviewing 3D short films and capabilities of Blender software, a short film was made. Primitive modeling was used for creating 3D models for the short film and the models were textured using diffusion, roughness, metallic, height and normal textures. HDRI images were used for the environment lightning and backdrop and clouds were made with 3D noise texture. Film‘s post-production was done in After Effects and FL Studio software.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/131423
Affiliation(s): Informatikos fakultetas
Sistemų analizės katedra
Appears in Collections:2021 m. (IF bak.)

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

21
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons