Animuoto filmo kūrimas su ne realaus laiko atvaizdavimo priemonėmis
Nemanis, Paulius |
Per pastaruosius metus trimatės technologijos žymiai pažengė į priekį. Kas anksčiau buvo kuriama didelių studijų, dabar įmanoma sukurti kiekvienam, tačiau taip pat išaugo ir programinės įrangos pasirinkimas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti trimačio modeliavimo ir animavimo priemones, bei pasirinkti tinkamiausią filmo kūrimui. Apžvelgus įvairius 3D trumpametražius filmus ir naudojant „Blender“ programinę įrangą buvo parengtas trimatis trumpametražis filmas. Trimačiams modeliams parengti buvo pritaikytas modeliavimo iš primityvų būdas, o modelių tekstūravimui buvo naudojama difuzijos, šiurkštumo, metališkumo, aukštumo, normalės tekstūros. Aplinkos rengimui naudotos HDRI tekstūros, sukurti aplinkai debesys, naudojant trimačio triukšmo tekstūrą. Trumpametražiui filmui atlikta postprodukcija su „After Effects“ ir „FL Studio“ programomis.
Over the years, computer graphics have advanced tremendously. What was once possible for big budget studios can now be done with affordable consumer hardware. As a result, more software became available as well. The primary objective of this work is to choose the right 3D modeling and animation software by analyzing the most popular ones. By reviewing 3D short films and capabilities of Blender software, a short film was made. Primitive modeling was used for creating 3D models for the short film and the models were textured using diffusion, roughness, metallic, height and normal textures. HDRI images were used for the environment lightning and backdrop and clouds were made with 3D noise texture. Film‘s post-production was done in After Effects and FL Studio software.