Mobili galvosūkių aplikacija „Šeštokų miestelio dėlionė“
Baudytė, Aurelija |
Šiame darbe yra siekiama sukurti galvosūkių aplikaciją „Šeštokų miestelio dėlionė“, kuri bus naudojama miestelio žymiems objektams ir vietoms pristatyti. Skyriuje „Analizė“ pristatoma mobilių aplikacijų kūrimo technologijos ir įrankiai, sistemos vartotojo analizė, reikalavimai sistemai (funkciniai, nefunkciniai, vartotojo sąsaja), panaudos atvejų diagrama bei abstraktus modelis (turinio diagrama, konteineriai, prototipas). Skyriuje „Produktas“ pateikiama informacija apie galvosūkių aplikacijos scenarijų, dizainą ir galutinio produkto realizavimą.
The aim of this work is to create a mobile puzzle application "Puzzle of Šeštokai", which will be used to present the town's famous objects and places. The chapter "Analysis" presents mobile application development technologies and tools, system user analysis, system requirements (functional, non-functional, user interface), use case diagram, abstract model (content diagram, containers, prototype). The chapter "Product" presents information about script, design, and implementation of the puzzle application.