Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/131110
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Gorškovienė, Gerda
Supervisor: Samuolaitis, Mindaugas
Title: "X" įmonės atsargų valdymo gerinimas
Other Title: Improving inventory management at company "X"
Extent: 46 p.
Date: 9-Jun-2021
Keywords: Atsargų valdymas;Inventory management;Įmonė;Organization;Prekinis ženklas;Improving
Abstract: Kiekvienos įmonės, nesvarbu ar naujai susikūrusios ar savo veikla skaičiuojančios dešimtmečiais pagrindinis tikslas pelningas funkcionavimas šiuometinėje rinkoje. Įmonė, kurios siekis yra didinti kasmetinio pelno rezultatus negali pilnai to įgyvendinti be tinkamo atsargų valdymo. Šiame baigiamajame darbe analizuojama „X „ įmonė save įvardijanti kaip viena iš mažmeninės prekybos drabužiais lyderių Lietuvoje, sėkmingai veikianti nuo 2003 metų. Per ilgą savo gyvavimo laiką, beveik dvidešimt metų, išplėtus savo prekinius ženklus ji užsitarnavo žmonių pripažinimą ir atidarė savo vardo parduotuves beveik visuose didžiųjų miestų prekybos centruose. Ji valdo „X1“, „X2“, „X3“, „X4“ ir „X5“ prekinius ženklus. Kiekvienas šios įmonės valdomas prekinis ženklas yra savitas, t.y kiekvienoje įmonės valdomoje prekinio ženklo parduotuvėje jus rasite skirtingus drabužių ar aksesuarų stiliaus kolekcijas, pradedant nuo skirto vaikams ar paauglėms mergaitėms ekonominio pobūdžio ir baigiam aukšto lygio atitinkančius naujausias mados tendencijas. Tokiai didelei įmonėj kaip „X“ norint ir toliau sėkmingai vystyti savo veiklą privalo tikslingai tobulinti ir priimti sprendimus norint išsilaikyti rinkoje. Tyrimo problema: dėl klaidų valdant atsargas, įmonėje „X“ įvyksta vėlavimai aptarnaujant klientus. Kokius atsargų valdymo sprendimus taikant galima gerinti klientų aptarnavimo savarankiškumą. Tyrimo tikslas: išanalizuoti įmonės „X“ atsargų valdymą ir nustatyti gerinimo galimybes. Tyrimo objektas : Atsargų valdymas įmonėje „X“. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti atsargų valdymą teoriniu aspektu. 2. Išanalizuoti „X“ įmonės atsargų valdymą. 3. Pateikti „X“ įmonės atsargų valdymo gerinimo sprendimus
Research problem: due to inventory management errors, company “X” delays in customer service. What inventory management solution can be used to improve customer service autonomy. Research object: improving inventory management in company „X“. Research aim: to analyze companies X's inventory management and identify opportunities for improvement. Work task: 1. Analyze inventory management from a theoretical perspective. 2. Analyze the inventory management of company X. 3. Provide opportunities to improve Company X's inventory management. Research methods: company data analysis, analysis of scientific literature and other sources, company SWOT analysis, observation method, qualitative research, interview. Research results: 1. In the first part of the work is analyzed theoretical aspects of inventory management, logistic system, supply chain and analyzed the main models of the inventory management. 2. The second part describes the company “X” characteristics, performed SWOT analysis of the company, performed an observation research and interview, giving the findings. 3. In the third part of the work is set and presented the possibilities of the inventory management improvement at company “X”.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/131110
Appears in Collections:2021 m. (ŽŪA BPF bak.)

Files in This Item:
gerda_gorskoviene_bd.pdf647.52 kBAdobe PDF   Until 2026-06-09View/Open

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

3
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.