Options
„X“ prekybos įmonės klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Siekiant išlaikyti verslą, yra siekiama kuo efektyviau patenkinti klientų poreikius, todėl prekių/ paslaugų kokybės tyrimai tampa būtinybe, nes tik kokybiškos prekės/ paslaugos geba užtikrinti klientų poreikių patenkinimą. Stiprėjant konkurencijai rinkoje įmonėms tampa svarbu išlaikyti vartotojų lojalumą. Klientų poreikiai nuolat keičiasi ir „auga“, todėl tai skatina organizacijas vis didesnį dėmesį skirti jų išsiaiškinimui ir maksimaliam jų patenkinimui.
In order to maintain the business, the aim is to meet the needs of customers as effectively as possible, therefore research into the quality of goods / services becomes a necessity, because only quality goods / services are able to ensure the satisfaction of customer needs. As competition in the market intensifies, it becomes important for companies to maintain consumer loyalty. Customer needs are constantly changing and "growing", which encourages organizations to pay more and more attention to their identification and maximum satisfaction.