Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/130985
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Gricius, Gediminas
Supervisor: Zaleckienė, Jurgita
Title: „X“ prekybos įmonės klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Other Title: Improving the quality of customer service at „X“ Trading Company
Extent: 51 p.
Date: 9-Jun-2021
Keywords: Klientų aptarnavimas;Customer service;Prekybos įmonė;Trading company;Klientų aptarnavimo kokybė;Customer service quality
Abstract: Siekiant išlaikyti verslą, yra siekiama kuo efektyviau patenkinti klientų poreikius, todėl prekių/ paslaugų kokybės tyrimai tampa būtinybe, nes tik kokybiškos prekės/ paslaugos geba užtikrinti klientų poreikių patenkinimą. Stiprėjant konkurencijai rinkoje įmonėms tampa svarbu išlaikyti vartotojų lojalumą. Klientų poreikiai nuolat keičiasi ir „auga“, todėl tai skatina organizacijas vis didesnį dėmesį skirti jų išsiaiškinimui ir maksimaliam jų patenkinimui.
In order to maintain the business, the aim is to meet the needs of customers as effectively as possible, therefore research into the quality of goods / services becomes a necessity, because only quality goods / services are able to ensure the satisfaction of customer needs. As competition in the market intensifies, it becomes important for companies to maintain consumer loyalty. Customer needs are constantly changing and "growing", which encourages organizations to pay more and more attention to their identification and maximum satisfaction.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/130985
Appears in Collections:2021 m. (ŽŪA BPF bak.)

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

1
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.