Filming the mundane: investigating daily life as art through the video work Impermanence
Jodikaitytė, Raminta |
Tyrimo metu filosofinės ir socio-kultūrinės problematikos niuansai, susiję su video menu Nepatovumas, buvo išnagrinėti. Motinystės ir moterų menininkių problematika, kaip žvelgti į kasdieniškumą kaip meną, taip pat filosofiškos teorijos apie nepastovumą buvo ištirtos. Pačio vandens, kaip medžiagos, esybė taip pat buvo giliai ištirta, kadangi tai vienas iš pagrindinių video meno akcentų. Tokie menininkai kaip Jonas Mekas, Bill Viola, John Cage ir Jill Soloway buvo išvardinti kaip pagrindiniai įkvėpimo šaltiniai. Filosofinis nepastovumo motyvas buvo paaiškintas, ypač at- sižvelgiant į tai, kad jis dominuoja pavadinime ir yra pagrindinė šio video meno idėja. Bakalauro darbo tikslas buvo raštu paaiškinti tyrimo procesą atliekant video meną, taip pat paaiškinti menišką, filosofišką ir techninį procesą įgyvendinant video meną Nepastovumas. Pabaigoje buvo padarytos išvados ir užrašyta savirefleksija, kuri pažymėjo kūrybinio darbo poveikį autorei, patirtą atliekant šį kūrybinį darbą. Refleksija taip pat pažymėjo autorės, kaip menininkės, augimą ir brendimą per studijų metus.
While conducting the research, analysis of the philosophical and the sociocultural issues relating to the video art Impermanence were investigated. Issues of motherhood and women as artists, how to view the mundane as art, as well as the philosophical theories about impermanence were researched. The research explored the substance of water heavily as it is one of the key features of the video work. Artists such as Jonas Mekas, Bill Viola, John Cage, and Jill Soloway were listed as main inspirations. Philosophical point of impermanence was explained and related to, con- sidering its importance as the title and the key idea of the video art. The goal of the Bachelor’s thesis was to describe in written form the research for the video work and describe the artistic, philosophical, and technical creative process of the video art Impermanence. Conclusions were drawn and self-reflection recorded. Self-reflection presented the effects the creative process had on the author. It also described the author’s growth and maturation as an artist over the study years.