Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/130562
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Giedrimas, Gerdas
Supervisor: Repovienė, Rūta
Title: Dirbtinio intelekto taikymo reklamose įtaka vartotojų įsitraukimui prekės ženklo „Perupe“ pavyzdžiu
Other Title: The use of artificial intelligence for customers engagement by Perupe brand example
Extent: 39 p.
Date: 8-Jun-2021
Keywords: Dirbtinis intelektas;Vartotojų įsitraukimas;Skaitmeninis marketingas;Artificial intelligence;Customer engagement;Digital marketing
Abstract: Baigiamojo darbo tikslas - nustatyti dirbtinio intelekto taikymo reklamose įtaką vartotojų įsitraukimui prekės ženklo „Perupe“ pavyzdžiu. Baigiamasis bakalauro darbas sudarytas iš dviejų pagrindinių dalių. Pirmojoje darbo dalyje nagrinėjami įvairių autorių moksliniai šaltiniai, analizuojama dirbtinio intelekto samprata, reikšmingi įvykiai įtakojantys dirbtinio intelekto raidą, skaitmeninių rinkodaros kanalų pritaikymo galimybės dirbtiniu intelektu paremtais sprendimais, vartotojų įsitraukimą reklamoje skatinantys veiksniai. Antroje darbo dalyje analizuojami ir pristatomi eksperimentinio tyrimo duomenys gauti atliekant empirinį tyrimą, kurio metu dirbtinio intelekto įrankio „Attention Insight“ pagalba tiriama prekės ženklo „Perupe“ reklama ir bandoma nustatyti kaip dirbtinis intelektas sugeba pateikti reklamos turinio prognozę vartotojų įsitraukimo atžvilgiu, palyginami faktiniai reklamos duomenys su dirbtinio intelekto prognoze, pateikiamas tyrimo apibendrinimas ir išvados.
The aim of the final thesis is to determine the impact of artificial intelligence for Customers Engagement by Perupe Brand Example. The final bachelor thesis consists of two main parts. The first part of the paper deals with the scientific sources of various authors, analyses the concept of artificial intelligence and its development, describes digital marketing channels and artificial intelligence significance seeking most effective results. The second part of the thesis analyzes and presents experimental research data obtained by conducting an empirical study, which uses the artificial insight tool "Attention Insight" to study Perupe brand advertising and to determine how artificial intelligence is able to predict advertising results in terms of consumer engagement, comparing actual advertising data with artificial intelligence prediction, provides a summary of the study and conclusions.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/130562
Appears in Collections:2021 m. (EVF bak.)

Files in This Item:
gerdas_giedrimas_bd.pdf749.12 kBAdobe PDF   Until 2026-06-08View/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

7
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

2
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.