Impact of quality management in logistics service on Nigerian's small and medium enterprises
Oluwaniyi, Emmanuel Oluwaseyi |
Objektas: logistikos paslaugų kokybės valdymas Nigerijos MVĮ. Tikslas: Pateikti rekomendacijas, kaip efektyviai ir kokybiškai vykdyti logistikos paslaugas, kurios padidintų Nigerijos MVĮ. Tikslai: Konkretūs tikslai: 1. Atskleisti logistikos paslaugų kokybės valdymo svarbą Nigerijos MVĮ. 2. Teoriškai išanalizuoti kokybės valdymo sampratą ir veiksnius, turinčius įtakos kokybės valdymui logistikos paslaugų srityje. 3. Atlikti apklausą, siekiant išnagrinėti logistikos paslaugų kokybės valdymo poveikį Nigerijos MVĮ; ir 4. Siūlyti strategijas, kaip pagerinti logistikos paslaugų kokybės valdymo poveikį Nigerijos MVĮ.
Tyrimo metodas: tai apklausos tyrimas. Renkant duomenis iš respondentų, buvo priimtas ir klausimynas, ir interviu. Šiuo tikslu atsitiktine tvarka buvo atrinkta 10 MVĮ, iš kurių kiekvienai iš MVĮ buvo atrinkta 15 respondentų kiekybiniam empiriniam tyrimui atlikti. Tai buvo išanalizuota naudojant lenteles ir aptarta procentile. Interviu tyrimo rezultatas buvo aptartas kokybiškai.
Tyrimo rezultatai: Įvade pateikęs trumpą įžvalgą apie tyrimą, analitiniu aspektu nagrinėjama logistikos paslaugų kokybės valdymo svarba ir problemos Nigerijos mažosiose ir vidutinėse įmonėse. Antrame pateikiama išsami teorinė logistikos paslaugų kokybės valdymo koncepcija Nigerijos mažosioms ir vidutinėms įmonėms. Trečiajame skyriuje pateikiamos darbo išvados tiek kokybine, tiek kiekybine empirine perspektyva. Taigi pateikiami logistikos paslaugų kokybės valdymo poveikio Nigerijos mažosioms ir vidutinėms įmonėms išvados ir analizė. Ketvirtame ir paskutiniame skyriuose išdėstytos strategijos, kaip pagerinti logistikos paslaugų kokybės valdymo poveikį Nigerijos MVĮ.
Logistics: It involves all the activities leading to planning, execution, supervision and control of the transformation in time-and-space of goods and the transformation related to quantity and range of differentiation (Pohl, 1998). SMEs: Small and Medium (scale) Enterprises Object: Quality management in logistics service in Nigeria’s SMEs. Aim: To make recommendations for effective efficient running for quality logistics service that will enhance Nigeria’s SMEs. Objectives: Specific objectives include: 1. To reveal the importance of quality management in logistics service on Nigeria’s SMEs. 2. To analyse theoretically the quality management conception and factors affecting quality management in logistics service. 3. To undertake a survey in order to examine the impacts quality management in logistics service on Nigeria’s SMEs; and 4. To suggest strategies for improving the impacts of quality management in logistics service on Nigeria’s SMEs. Research method: This is a survey research. It adopted both questionnaire and interview in eliciting data from respondents. To this end, randomly, 10 SMEs were sampled from where 15 respondents were sampled from each of the SMEs for the quantitative empirical research. This was analysed using tables and discussed in percentile terms. The result of the interview study was discussed qualitatively. Research results: Having established a brief insight to the study, in the introduction, the analytical aspect examines the importance and problems of quality management in logistics service on Nigeria’s small medium enterprises. The second takes into details the theoretical conceptualization of quality management in logistics service on Nigeria’s small and medium enterprises. The third section presents us with the findings of work which both from the qualitative and quantitative empirical perspectives. Thus, it presents the findings and analysis of impacts of quality management in logistics service on Nigeria’s SMES. With the fourth and the last section laying forth the strategies for improving the impacts of quality management in logistics service on Nigeria’s SMEs.