Corporate Taxation of a Significant Digital Presence in India and Europe
Das, Paulomi |
Siekiant išvengti dvigubo apmokestinimo problemos, valdžia pateikė sprendimą Dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį (DAIS). DAIS nustatė taisykles ir priemones, kurios yra naudingos ne miestuose gyvenantiems Indijos piliečiams (NGIP) ir investuotojams. Kalbant apie nuolatinę buveinę skaitmeninės ekosistemos eroje, ji gali būti įkuriama bet kurioje šalyje ar tai būtų ES, EBPO narė, žinoma ir Indijoje. Tradiciškai apmokestinimas buvo susijęs su užsienio kompanija ir jos egzistavimu per nuolatinės buveinės idėją. Tradiciškai nuolatinė buveinė buvo susijusi su kompanijos buvimu, asmenimis, viešosiomis tarnybomis, dirbtuvėmis, būstinėmis ir kt. Nuolatinės buveinės mokesčių slenkstiniai dydžiai yra tokie, kad net kai klientai yra šalyje, jie yra mažesnis, todėl tai yra pirmas žingsnis bandant apmokestinti tas skaitmenines bendroves. Taigi, nors EBPO pateikė keletą pirminių rekomendacijų, Indija žengė didelį šuolį šioje srityje. Tyrimo tikslas – kalbėti apie nuolatinės buveinės kriterijus, susijusius su skaitmenine ekonomika, palyginti ją analizuojant, atsižvelgiant į įmonių apmokestinimą Indijoje ir Europoje. Tyrimu daugiausia dėmesio skiriama skirtingiems mokesčių metodams (galiojantiems įstatymams) Indijoje ir Europoje, konkrečiai Indijos kontekste: 1961 m. Pajamų mokesčio įstatymas, Vokietijos ir Indijos sutartis, Indijos ir JAV sutartis, tarptautinė mokesčių sutartis Indijoje, JAV ir Indijos sutartis taip pat pasirašyta su kitomis šalimis. Be to, šiame darbe aptariama nuolatinės buveinės idėja ir tikslai skaitmeninės ekonomikos laikotarpiu. Analizuojamas skirtumas tarp arba EBPO modelio ir ES modelio, susiejant jį su sandorių kainodaros koncepcija, EBPO laikinosiomis apsaugos priemonėmis. Be to, aptariama nuolatinės skaitmeninės buveinės ir tarptautinio dvigubo apmokestinimo koncepcija Indijos ir Europos atžvilgiu. Aptariama nuolatinės buveinės samprata, atsižvelgiant į skaitmeninę ekosistemą, skaitmeninės ekonomikos mokesčių politika yra ilgalaikiai sprendimai. Kai kurie atvejų tyrimai taip pat paaiškinami atsižvelgiant į skaitmenizaciją Indijoje, JAV ir Europoje. Darbe taip pat daug dėmesio skiriama skaitmenizacijos poveikiui Indijos ekonomikai ir skaitmeninės ekonomikos apmokestinimui, Indijos užsienio politikai ir Indijoje galiojančių įstatymų efektyvumui. Taigi tyrimo rezultatai rodo, kad nuolatinės buveinės skaitmeninimo srityje koncepcija būtų naudinga priimti kiekvienoje šalyje, jos įmonėse, įskaitant tarptautines bendroves, kurios aktyviai prekiauja pasaulinėje rinkoje. Rašto darbas atskleidžia priežastis, kodėl tokia tvarka turėtų būti priimta ir kokią naudą gali gauti įmonės, valstybės ar tarptautinės organizacijos besinaudojančios šiuo nauju apmokestinimo metodu.
To avoid the problem of double taxation, the authorities issued a decision on the Double Taxation Treaty (DAIS). The DAIS has established rules and measures that benefit non-urban Indian citizens (NGIPs) and investors. As for the permanent seat in the era of the digital ecosystem, it can be established in any country or it could be a member of the EU, the OECD, of course India. Traditionally, taxation has been linked to a foreign company and its existence through the idea of a permanent establishment. Traditionally, the permanent establishment has been associated with the company’s presence, individuals, public services, workshops, headquarters, and so on. The thresholds for permanent establishment taxes are such that even when customers are in the country, they are lower, so this is the first step in trying to tax those digital companies. Thus, although the OECD has made some initial recommendations, India has made great strides in this area. The aim of the study is to talk about the domicile criteria related to the digital economy in comparison with its analysis in terms of corporate taxation in India and Europe. The study focuses on the different tax methods (laws in force) in India and Europe, specifically in the Indian context: The Income Tax Act, the German Indian Treaty, the India-US Treaty, the International Tax Treaty in India, the US-India Treaty have also been signed with other countries. In addition, this paper discusses the idea and goals of a permanent home in the digital economy. The difference between either the OECD model and the EU model is linked to the concept of transfer pricing, OECD interim safeguards. In addition, the concept of a permanent digital home and international double taxation in relation to India and Europe is discussed. The concept of permanent residence is discussed, given the digital ecosystem, tax policy in the digital economy is a long-term solution. Some case studies are also explained in the context of digitization in India, the US and Europe. The paper also focuses on the impact of digitization on the Indian economy and the taxation of the digital economy, Indian foreign policy and the effectiveness of laws in force in India. Thus, the results of the study suggest that the concept of a permanent establishment in the field of digitization would be useful to adopt in each country, its companies, including multinational companies that are actively trading in the global market. The written work reveals the reasons why such a procedure should be adopted and what benefits companies, states or international organizations can benefit from using this new method of taxation.