Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/129814
Options
Naujo produkto įvedimo į rinką strategijos formavimas: organizacijos „FMC Agricultural Solutions A/S“ atvejis
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Žemės ūkio verslo vadyba / Agricultural Business Management (M)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Naujo produkto įvedimo į rinką strategijos formavimas: organizacijos „FMC Agricultural Solutions A/S“ atvejis
Other Title
New product launch strategy formation: the case of FMC Agricultural Solutions A/S
Advisor
Extent
84 p.
Date Issued
2021-05-28
Abstract
Darbo objektas: naujo produkto – biostimuliantų įvedimo į Lietuvos žemės ūkio verslo rinką strategija.
Tyrimo tikslas: nustatyti ir suformuoti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką strategiją, pateikti rekomendacijas žemės ūkio verslo organizacijų pardavimo vadybininkams.
Pirmojoje darbo dalyje išnagrinėta biostimuliantų padėtis Lietuvos ir Europos rinkose ir nustatyta praktinė problema, įtakojanti naujo produkto įvedimo į rinką procesą. Antrojoje darbo dalyje išnagrinėti naujo produkto ir naujo produkto įvedimo į rinką teoriniai ypatumai, sudaryti naujo produkto teoriniai modeliai verslas – verslui ir verslas - vartotojui. Trečiojoje darbo dalyje pateikti empirinio tyrimo rezultatai ir jų interpretacija, pakoreguoti teoriniai modeliai, sudarytas naujų produktų - biostimuliantų įvedimo į rinką projektinis modelis ir suformuota įvedimo į rinką rekomendacinė strategija, suformuotos ir pateiktos rekomendacijos įmonių pardavimams skatinti.
Tyrimo tikslas: nustatyti ir suformuoti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką strategiją, pateikti rekomendacijas žemės ūkio verslo organizacijų pardavimo vadybininkams.
Pirmojoje darbo dalyje išnagrinėta biostimuliantų padėtis Lietuvos ir Europos rinkose ir nustatyta praktinė problema, įtakojanti naujo produkto įvedimo į rinką procesą. Antrojoje darbo dalyje išnagrinėti naujo produkto ir naujo produkto įvedimo į rinką teoriniai ypatumai, sudaryti naujo produkto teoriniai modeliai verslas – verslui ir verslas - vartotojui. Trečiojoje darbo dalyje pateikti empirinio tyrimo rezultatai ir jų interpretacija, pakoreguoti teoriniai modeliai, sudarytas naujų produktų - biostimuliantų įvedimo į rinką projektinis modelis ir suformuota įvedimo į rinką rekomendacinė strategija, suformuotos ir pateiktos rekomendacijos įmonių pardavimams skatinti.
The object of the work: the strategy of introduction (launch) of a new product - biostimulants into the Lithuanian agribusiness market. The aim of the research: to determine and form the strategy of introducing (launching) a new product to the Lithuanian market, to provide recommendations to the sales managers of agricultural business organizations.In the first part of the work, the situation of biostimulants in the Lithuanian and European markets is examined and a practical problem influencing the process of introducing a new product to the market is identified. In the second part of the work the theoretical peculiarities of a new product and a new product introduction to the market are analyzed, theoretical models of a new product B2B and B2C are created. The third part of the work presents the results of the empirical research and their interpretation, adjusted theoretical models, developed a project model for the introduction of new products - biostimulants and formed a marketing strategy, formulated and provided recommendations for organization sales improvement.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)beata_skinulyte_md.pdf (1.95 MB) Embargo Accessuntil 2026-05-28