Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/129546
Transporto įmonių klientų logistinio aptarnavimo tobulinimas: UAB „Transporto vystymo grupė“ atvejis
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master Thesis
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Verslo logistika / Business Logistics (M)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Transporto įmonių klientų logistinio aptarnavimo tobulinimas: UAB „Transporto vystymo grupė“ atvejis
Other Title
Improvement of logistics service for transport company customers: the case of JSC „Transporto vystymo grupė“
Author
Dovydė, Dovilė |
Advisor
Extent
59 p.
Thesis Defence Date
2021-05-26
Abstract (lt)
Tyrimo objektas: Klientų logistikos paslaugų tobulinimas. Tyrimo tikslas: išanalizavus klientų logistikos paslaugų ypatumus, pateikti pasiūlymus situacijai gerinti. Tikslai:
- Atskleisti transporto įmonių klientų kokybiško aptarnavimo svarbą ir problemas.
- Išanalizuoti teorinius klientų logistikos paslaugų tobulinimo aspektus.
- Nustatyti probleminius UAB "Transporto vystymo grupė" klientų logistikos paslaugos aspektus.
- Pateikti pasiūlymus dėl UAB „Transporto vystymo grupė“ klientų logistikos paslaugų tobulinimo. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės darbuotojų interviu, įmonės klientų interviu. Tyrimų rezultatai: • Dėl patogios geografinės padėties ir išsivysčiusios šalies infrastruktūros po 2004 m. Įstojimo į ES Lietuvos logistikos lyderiai sėkmingai sekė Europos krovinių rinką ir dabar užima lyderio pozicijas rinkoje. • Krovinių gabenimo paslaugų organizavimas yra viena iš pagrindinių užduočių logistikos srityje. Tinkamas krovinių gabenimo organizavimas šiuolaikiniame pasaulyje neįmanomas be tam tikrų žinių, įrankių, žmogiškųjų išteklių ir, žinoma, finansų. • Stebint pakartotinių tyrimų rezultatus.
Abstract (en)
Research object: Improvement of customer logistics service. Research aim: after analyzing the peculiarities of customer logistics service, to provide suggestions for improving the situation. Objectives:
- To reveal the importance and problems of quality service of transport companies' customers.
- To analyze the theoretical aspects of customer logistics service improvement.
- To identify the problematic aspects of UAB "Transporto vystymo grupė" customer logistics service.
- To submit proposals for the improvement of the logistics service of UAB „Transporto vystymo grupė“ customers. Research methods: analysis of scientific literature, interviews of the company's employees, interviews of the company's customers. Research results: • Due to the convenient geographical position and the infrastructure of the developed country after the 2004 accession to the EU, lithuanian logistics leaders successfully followed the european cargo market and now are taking a leading position on the market. • Organization of freight transportation service is one of the main tasks in the field of logistics. Proper organization of freight transportation in the modern world is not possible without certain knowledge, tools, human resources and, of course, finances. • Following the results of reasearch.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)dovile_dovyde_md.pdf (1.14 MB) Intranet Accessuntil 2026-05-26