Instagram komunikacijos tendencijos populiariausiose Lietuvoje nuomonės lyderių paskyrose
Imbrasas, Dainius |
Baigiamojo darbo tikslas – išanalizuoti populiariausių socialinio tinklo Instagram Lietuvoje paskyrų turinio tinklelį per pastaruosius 6 mėnesius (nuo 2020 m. birželio 1 d. iki 2020 m. gruodžio 1 d.) ir atskleisti populiariojo turinio tendencijas, leidžiančias daryti prielaidas apie tam tikrus šalies auditorijos pomėgius ar lūkesčius socialinių tinklų komunikacijoje. Baigiamąjį bakalauro darbą sudaro įvadas, dvi dėstymo dalys, bendrų teorinių žinių ir praktinio darbo apibendrinimas bei išvados. Pirmoje dėstymo dalyke yra atliekama teorinė analizė – apžvelgiami socialiniai tinklai, jų ypatybės, giliau nagrinėjamas Instagram ir jo veikimo principas, galimybės, atliekama literatūros apžvalga. Antroje dėstymo dalyje analizuojamas penkių populiariausių socialinio tinklo Instagram Lietuvoje paskyrų turinio tinklelis per pastaruosius 6 mėnesius. Analitinės baigiamojo darbo dalies rezultatai atskleidžia, kad populiariausi ir didžiausias sekėjų gretas turintys nuomonės formuotojai Lietuvoje Instagram socialinį tinklą išnaudoja kaip erdvę savęs demonstravimui bei prekinių ženklų reklamai, kuriuos pasitelkdami stengiasi daryti įtaką visuomenės nuomonei ir pasirinkimams.
The aim of this thesis – to analyze the content grid of the most popular social network Instagram accounts in Lithuania during the last 6 months (from 1 June 2020 to 1 December 2020) and to reveal the trends of popular content, which allow to make assumptions about certain hobbies or expectations of the country's audience communication. The bachelor's thesis consists of an introduction, two parts of the teaching, a summary of general theoretical knowledge and practical work, and conclusions. The first subject is a theoretical analysis - an overview of social networks, their features, a deeper analysis of Instagram and its operation principle, possibilities, a review of the literature. The second part of the course analyzes the content grid of the five most popular social network Instagram accounts in Lithuania during the last 6 months. The results of the analytical part of the final work reveal that the most popular and largest opinion leaders in Lithuania use the Instagram social network as a space for self-demonstration and brand advertising, which they use to influence public opinion and choices.