Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/126519
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Muzika / Music (C001)
Author(s): Dvarionas, Ąžuolas
Title: Audio techniques and marketing strategies used for establishing an artist/producer in the music industry
Other Title: Muzikos prodiuserį ir atlikėją modernioje muzikos industrijoje įtvirtinančios garso apdirbimo ir marketingo strategijos
Extent: 18 p.
Date: 13-Jan-2021
Keywords: Muzikos produkcija;Music production;Marketingas;Marketing;Rinka;Market;Reverberacija;Reverb
Abstract: Šiais laikais muzikos kūrimas tampa prieinamesnis visame pasaulyje. Kai kurie sako, jog tai pats geriausias metas, nes dabar yra vis daugiau ir daugiau įrankių kurti. Jau seniai praėjo tos kai norėdami paviešinti albumą ar dainą turėjome įgyti muzikinį išsilavinimą, biudžetą laikui studijoje, garso apdirbimo paslaugoms, reklamos ir marketing specialistą ir draugą radijoje. Dabar viskas ko reikia yra kompiuteris, ausinės, internetinis platintojas ir užsidegimas viską kuruoti pačiam ir tapimas sėkmingu muzikos prodiuseriu ar atlikėju tampa ranka pasiekiamas. Tačiau su šiuo išaugusiu prieinamumu taip pat atsiranda vis daugiau naujų muzikos prodiuserių iš kurių reikia išsiskirti šių dienų muzikos industrijoje. Šiame darbe pateikiamos muzikos prodiusavimo technikos ir marketingo strategijos, kurios leidžia sėkmingai įsitvirtinti atlikėjams ir prodiuseriams modernioje rinkoje. Analizuojamos muzikos kūrimo technikos ir pateikiamos išvados po atliktų bandymų. Darbo išvados rodo, kad pasitelkiant sudėtingesnes prodiusavimo technikas galima lengviau išsiskirti iš konkurentų ir kurti įdomią bei unikalią muziką. Taip pat minimos marketingo strategijos padeda kurti ryšius, plėsti ratą žmonių, kuriuos pasiekia išleidžiama muzika, gerinti statistinius vienetus internetinėje erdvėje ir kurti vertę sau ir kitiems.
Nowadays making music is becoming more and more accessible to everyone worldwide. Some say that it is the best time to create as there are so many tools that are available for the public. Long gone are the days when in order to produce a single or an album you would have to have a musical education, budget for studio time, mixing/mastering services, promotion/marketing agent and a friend in the radio, besides many more. Now all you need is a computer, headphones, online distributor and willingness to manage it all yourself and being a successful artist/producer is within reach. However, with this increase in accessibility also comes a flood of new music producers that increase competition across the market. Hence, there are some creative and practical decisions to be made to successfully establish oneself as an artist/producer in this competitive modern music industry. What follows is an analysis of techniques used, examples given and conclusions reached throughout this thesis. This thesis concludes that by using various advanced audio techniques it is easier to separate from the competition and create interesting and unique music. Moreover, by using mentioned marketing strategies it is easier to make new connections with potential collaborators, broaden the audience of music released, get better statistics online and create value for personal and public gains.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/126519
Affiliation(s): Menų fakultetas
Šiuolaikinių menų katedra
Appears in Collections:2021 m. (MF bak.)

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

19
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

85
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons