Aktoriaus ir personažo santykis šiuolaikiniame Lietuvos teatre
Augutytė, Marija |
Šiame darbe, “Aktoriaus ir personažo santykis šiuolaikiniame teatre”, remiantis įvairiais šaltiniais, aptariami skirtingi vaidmens kūrimo metodai, kaip kuriamas personažas skirtingomis vaidmens kūrimo metodikomis. Kaip vaidmens kūrimo metodų taikymas atrodo šiuolaikiniame Lietuvos teatre bei praktinio darbo procesas vystant konkrečios vaidmens kūrimo metodikos nebuvimą ir kaip tai padeda/nepadeda rasti aktoriaus ir personažo santykį spektaklyje “UCH - ACH - AJAJAI ARBA KIEMSARGIŲ SVAJONĖS”, režisierius Arūnas Pakulevičius. Temos aktualumas stiprėja iš noro rasti konkrečią, aiškią metodiką šiuolaikinio Lietuvos teatro struktūriniam kūrybiniam procesui. Vaidmens kūrimo metodikų samplaika yra stipriai matoma šiuolaikinio teatro spektakliuose ir kelia klausimą ar iš tiesų dar reikalinga konkreti metodika? Šio darbo tikslas - išanalizuoti ir pristatyti vyraujančius vaidmens kūrimo metodus.
In this „Relation between an actor and a character in contemporary theatre“ I analized different methods of a role creating in nowadays theatre, in which you can see different methods and job motion. Also creating a role in a spectacle (creative laboratory) „UCH- ACH- AJAJAI ARBA KIEMSARGIŲ SVAJONĖS“ directed by Arūnas Pakulevičius. This topic is relevant, because I want to find out clear and concretiv methodics in contemporary theatre of Lithuanian are mixed and this is why I have a question: „Is it necessary at all to have a concretive methodic?“. Main purpose of this job is to analize and present different Technics of creating a character.