Postmodernaus teatro vaidybos principai
Grašytė, Skaistė |
Darbe ,,Postmodernaus teatro vaidybos principai“ yra analizuojamas postmodernaus teatro reiškinys. Šio reiškinio atsiradimo priežastys bei menininkų, kūrusių remiantis postmodernistine estetika idėjos bei darbai. Šiame darbe yra analizuojama postmodernaus teatro įtaka aktoriui ir jo kūrybai. Atskleidžiami vaidybos principai, būdingi postmoderniam aktoriui. Taip pat, yra nagrinėjamas postmodernaus teatro reiškinys Lietuvoje, jo bruožai, vaidybos principai, postmoderni kūryba bei iškylančios problemos, susijusios su šio reiškinio atsiradimu. Taip pat, šiame darbe yra nagrinėjama ir aprašoma mano asmeninė patirtis, kuria įgyjau kurdama vaidmenį spektaklyje ,,Kaip kine“, remiantis postmoderniais vaidybos principais. Darbo tikslas – gilinantis į postmodernaus teatro reiškinį, išanalizuoti ir pristatyti esminius postmodernaus teatro vaidybos principus.
In this paper, ,,The principles of acting in postmodern theater” , the phenomenon of postmodern theatre is analyzed. The causes of this phenomenon and works of artists, who created according to postmodern ideas and principles. In this paper, the influence of postmodern phenomenon to an actor and his works is analyzed as well. The acting principles that are relevant to the postmodern actor are revealed. Also, the phenomenon of postmodern theatre in Lithuania is analyzed as well as postmodern acting principles, postmodern artists and their works and problems that are relevant to this phenomenon. Also, my personal experience from creating a character according to postmodern principles in the play “Kaip kine” is described and analyzed. The purpose of this paper is to analyze the phenomenon of postmodern theater and to present acting principles of postmodern theatre.