Animacinė reklama akcijai „DAROM“
Vaitasiūtė, Ieva |
Šiame amžiuje didelę įtaigą visuomenei turi įvairūs audiovizualiniai produktai kaip: reklamos, filmai, vlogai. Nuo 1895 iki 1920 m., iškilus kino pramonei, buvo sukurtos kelios skirtingos animacijos metodikos - stop motion su objektais, lėlėmis, moliu ar iškirptėmis, nupiešta ar nutapyta animacija. Kadangi beveik kiekvienas iš mūsų dabar namuose turime kompiuterius, maždaug tūkstantmečio sandūroje kompiuterinė animacija tapo dominuojančia animacijos technika daugelyje regionų. Pasitelkiant animacijos pagalbą galima sukurti bet kokį vaizdą ar istoriją, todėl ji įtraukia ir sudomina žiūrovą. Atsižvelgiant į dabar esamas sąlygas, kadangi karantino metu negalima kontaktuoti su žmonėmis, animacija geras būdas sukurti reklamą, muzikinį vaizdo įrašą ar net filmą. Iškeltas darbo tikslas - išnagrinėti animacijos technikas ir reklamų tipus, pasitelkus šios informacijos rezultatus sukurti animacinę reklamą akcijai „Darom“.
In this century, various audiovisual products such as: commercials, films, vlogs have a great appeal to the public. Between 1895 and 1920, during the rise of the cinematic industry, several different animation techniques were developed, including stop-motion with objects, puppets, clay or cutouts and drawn or painted animation. Since almost every one of us now have computers at home at the turn of the millennium, computer animation has become the dominant animation technique in many regions.With the help of animation, any image or story can be created, so it engages and interests the viewer. Given the current conditions, as people cannot be in contact during quarantine, animation is a good way to create an advertisement, music video or even a movie. The aim of the work is to examine the animation techniques and types of advertisements, using the results of this information to create an animated advertisement for the project "Let's do it".