Smulkių mados dizainerių antreprenerystės iššūkiai Lietuvoje
Radziavičiūtė, Deimantė |
Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti smulkių mados dizainerių Lietuvoje antreprenerystės iššūkius iš vartotojų pusės, išsiaiškinti kuom skiriasi tradicinis verslininkystės principas nuo antrepreneriško verslo, kas paskatintų vartotoją pirkti konkretų prekės ženklą ar produktą. Remiantis moksline literatūra, internetiniais puslapiais bus apžvelgiama mados istorijos raida, kada ji atsirado, kas skatino kisti madą. Be abejo, bus apžvelgiama pati Lietuvos mada bei jos trūkumai, bus aiškinamasi, kas trukdo sklandžiai vystytis šiam sektoriui, kokios problemos ir sprendimai galimi. Bei apžvelgsime kelis žinomiausius Lietuvos mados dizainerius, kad galėtume pamatyti, kodėl jie tapo žymesni bei jų prekinis ženklas yra labiau vertinamas nei kitų mažiau žinomų dizainerių. Sužinosime, kaip patys Lietuvos gyventojai vertina Lietuvos madą, jos verslumą, gebėjimą komunikuoti, pritraukti klientus.
The aim of this work is to find out the challenges of entrepreneurship of small fashion designers in Lithuania on the part of consumers, to find out how the traditional principle of business differs from entrepreneurship, which would encourage consumers to buy a specific brand or product. Based on the scientific literature, the web pages will review the evolution of the history of fashion design when it emerged, which encouraged the change in fashion. Undoubtedly, the Lithuanian fashion itself and its shortcomings will be reviewed, it will be clarified what hinders the smooth development of this sector, what problems and solutions are possible. And we will review some of the most famous Lithuanian fashion designers so that we can see why they have become more famous and their brand is more valued than other lesser-known designers. This work will show how Lithuanian residents themselves value Lithuanian fashion, its entrepreneurship, ability to communicate, and attract customers.