Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/108254
Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams Lietuvoje
Type of publication (PDB)
Bakalauro darbas / Bachelor Thesis
Field of Science
Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams Lietuvoje
Other Title
Influence of crisis communication in corporates on consumers in Lithuania
Author
Gulbinaitė, Agnė |
Advisor
Extent
52 p.
Thesis Defence Date
2020-06-22
Abstract (lt)
Šiuo bakalauro darbu yra siekiama išsiaiškinti įmonių elgesį krizės metu bei pateikti rekomendacijas, kokių dar priemonių ar patobulinimų galima būtų imtis. Šio tyrimo objektas - įmonių komunikavimas krizės metu bei šios komunikacijos įtaka vartotojui.
Abstract (en)
The aim of this bachelor's thesis is to find out the behavior of companies during the crisis and to provide recommendations on what further measures or improvements could be made. The object of this research is the communication of companies during the crisis and the impact of this communication on the consumer.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access