Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/108254
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Author(s): Gulbinaitė, Agnė
Supervisor: Kisieliauskas, Justinas
Title: Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams Lietuvoje
Other Title: Influence of crisis communication in corporates on consumers in Lithuania
Extent: 52 p.
Date: 22-Jun-2020
Keywords: Krizė;Crisis;Komunikacija;Įtaka;Lietuva;Communication;Influence;Lithuania
Abstract: Šiuo bakalauro darbu yra siekiama išsiaiškinti įmonių elgesį krizės metu bei pateikti rekomendacijas, kokių dar priemonių ar patobulinimų galima būtų imtis. Šio tyrimo objektas - įmonių komunikavimas krizės metu bei šios komunikacijos įtaka vartotojui.
The aim of this bachelor's thesis is to find out the behavior of companies during the crisis and to provide recommendations on what further measures or improvements could be made. The object of this research is the communication of companies during the crisis and the impact of this communication on the consumer.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/108254
Appears in Collections:2020 m. (MF bak.)

Files in This Item:
agne_gulbinaite_bd.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open

2020-06-22

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

350
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.