Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/108195
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Author(s): Budreckaitė, Indrė
Supervisor: Petrauskaitė, Loreta
Title: Medijų marketingas: Nuomonės formuotojų daroma įtaka pirkimui jaunimo tarpe
Other Title: Media marketing: The influence of opinion formers on purchasing among young people
Extent: 44 p.
Date: 22-Jun-2020
Keywords: Nuomonės formuotojai;Influencers;Socialinės medijos;Įtaka;Social media;Influence
Abstract: Šiais laikais socialinių medijų įvairios platformos yra skirtos laisvo laiko praleidimui. Tačiau leidžiant laiką socialinių medijų platformose vis dažniau susiduriama su nuomonės formuotojais, jų kuriama reklama. Nors apie socialinius tinklus, jų įvarius kanalus yra atlikta nemažai tyrimų, gausu straipsnių, tačiau apie socialinių medijų nuomonės formuotojų daromą įtaką pirkimui vis dar stinga išsamesnių tyrimų. Darbe aptariamos socialinės medijos, jų įvairios platformos, nuomonės formuotojai, jų komunikacijos priemonės, jų daroma įtaka pirkimui. Tyrimo tikslas – Išsiaiškinti kokią įtaką nuomonės formuotojai daro pirkimui Darbo metodai – Nuomonės formuotojų daromos įtakos pirkimui jaunimo tarpe mokslinės literatūros analizė; Nuomonės formuotojų daromos įtakos pirkimui jaunimui anketinė apklausa socialiniuose tinkluose. Siekiant atskleisti kokią įtaką daro marketingo atstovai – nuomonės formuotojai pirkimui buvo atliktas tyrimas – anketavimas. Anketa buvo talpinama į įvairius socialinių medijų kanalus, buvo viešai prieinama. Kiekybinis tyrimas buvo sudarytas iš klausimų su įvairiais atsakymų variantais po jais, kuriuos respondentai turėjo tinkamai viską apsvarsčius pasirinkti. Iš viso anketoje buvo pateikti 24 klausimai. Apklausa vykdyta www.apklausa.lt tinklalapyje. Iš viso apklausoje dalyvavo 302 respondentai. Šio tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti ar nuomonės formuotojai daro įtaką pirkimui, taip pat kokios pasitelkiamos priemonės reklamuojant tam tikrą produktą efektyviausios, ar nuomonės formuotojų reklama socialinių medijų kanaluose teikia naudą socialinių medijų vartotojams, ir ar jie nulemia pirkimo sprendimus.
Nowadays, various social media platforms are dedicated to spending free time. However, spending time on social media platforms is increasingly confronted with opinion leaders and the advertising they create. Although a lot of research has been done on social networks and their various channels, there are many articles, but there is still a lack of more detailed research on the impact of social media opinion formers on purchasing. The work discusses social media, their various platforms, opinion formers, their means of communication, their influence on purchasing. The aim of the study - to find out what influence opinion formers have on purchasing Working methods - Analysis of the scientific literature influenced by opinion formers on purchasing among young people; Questionnaires influenced by opinion formers on youth procurement questionnaire survey on social networks. In order to reveal the influence of marketing representatives - opinion formers on the purchase, a survey was conducted - a questionnaire. The questionnaire was posted on various social media channels and was publicly available. The quantitative study consisted of questions with various answer options below them, which the respondents had to choose after proper consideration of everything. A total of 24 questions were asked in the questionnaire. The survey was conducted on the website www.apklausa.lt. A total of 302 respondents participated in the survey. The aim of this study was to find out whether opinion formers influence purchasing, as well as what measures are most effective in promoting a particular product, whether opinion formers' advertising on social media channels benefits social media users, and whether they influence purchasing decisions.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/108195
Appears in Collections:2020 m. (MF bak.)

Files in This Item:
indre_budreckaite_bd.pdf754.27 kBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

251
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

154
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.