Grožio paslaugų reklama panaudojant žymius žmones socialiniuose tinkluose
Starkevičiūtė-Mikočiūnienė, Viktorija |
Darbo tikslas – išanalizuoti grožio paslaugų reklamą, panaudojant žymius žmones, kitaip dar vadinamais nuomonės formuotojais, socialiniuose tinkluose ir pateikti pasiūlymus. Teorinėje darbo dalyje analizuojama nuomonės formuotojo samprata ir reikšmė socialiniuose tinkluose, reklamos samprata ir raida, reklama socialiniuose tinkluose, nuomonės formuotojų vaidmuo reklamose, grožio paslaugos samprata. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami atliktų tyrimų, naudojant apklausos ir interviu metodus, gauti rezultatai. Apklausa buvo atlikta apklausiant respondentus anketine apklausos pagalba. Apklausti buvo siekiama kuo įvairesnę auditoriją: skirtingas amžiaus grupes, skirtingų profesijų asmenis. Atliktos apklausos rezultatai parodė, kad vartotojų nuomonė yra teigiama ir didžioji dalis respondentų pasitiki grožio paslaugų reklamomis naudojant žymius žmones. Atlikto interviu tikslas buvo išanalizuoti asmeninę grožio specialistės patirtį, kaip veikia jos klientes reklama socialiniuose tinkluose panaudojant nuomonės formuotojus. Išanalizavus atsakymus, galima teigti, jog reklamą panaudojant žymius žmones – nuomonės formuotojus, vartotojai vertina teigiamai.
The aim of the work is to analyze the advertising of the best services, to use famous people, otherwise known as opinion formers, social networks and to make suggestions. The theoretical part of the work analyzes the concept and significance of opinion formers in social networks, the concept and development of advertising, advertising in social networks, the role of opinion formers in advertising, the concept of beauty service. The analytical part of the final work presents and analyzes the results of the research, using survey and interview methods. The survey was conducted by interviewing the respondents with the help of a questionnaire survey. The aim was to interview as diverse an audience as possible: different age groups, people from different professions. The results of the survey showed that the opinion of consumers is positive and the majority of respondents trust the advertisements of beauty services using famous people. The purpose of the interview was to analyze the personal experience of a beauty professional, how her clients are advertised on social networks using opinion formers. After analyzing the answers, it can be stated that when using advertising by famous opinion-formers, consumers evaluate it positively.