Mokinių mokymosi rezultatų vertinimo įrankių taikymas moodle aplinkoje biologijos pamokų metu
Teorinėje darbo dalyje aptariama objektyvaus mokinių vertinimo svarba ir galimybių pavyzdžiai virtualaus mokymosi aplinkoje. Aptariami virtualaus žinių vertinimo privalumai bei trūkumai bei akademinis sąžiningumas, rašant tokio tipo atsiskaitymus. Tyrimo metu buvo paruošti ir atlikti trys virtualūs moksleivių žinių patikrinimo testai, naudojant Moodle aplinkos suteikiamas galimybes. Atlikta pusiau struktūruoto pokalbio analizė su moksleiviais bei mokytoja. Tyrimo metu atskleista, kad virtualus moksleivių žinių vertinimas Moodle aplinkoje yra toks pat išsamus, kaip ir kontroliniai darbai, kurie rašomi ant popieriaus. Šio darbo pabaigoje pateiktos rekomendacijos dėl mokymosi pasiekimų vertinimo įrankių taikymo Moodle aplinkoje, nuotolinėse biologijos pamokose.
The theoretical part of the work discusses the importance of objective student assessment and examples of possibilities in a virtual learning environment. The advantages and disadvantages of virtual knowledge assessment, as well as academic honesty in writing this type of assessment are discussed. During the study, three virtual tests of students knowledge were prepared and performed using the possibilities provided by the Moodle environment. An analysis of an unstructured conversation with students and a teacher was performed. The study revealed that virtual assessment of students knowledge in a Moodle environment is as comprehensive as tests written on paper. At the end of this work, recommendations are provided on the application of learning achievement assessment tools in the Moodle environment, in remote biology lessons.