Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektas
Stanius, Mindaugas |
Naujoms viešojo maitinimo įstaigoms ypatingai svarbus naujų klientų pritraukimas ir jų išlaikymas. Pasiekti šiam tikslui, nauji prekės ženklai pasitelkia skirtingus komunikacinius būdus ir kanalus. Vis dažniau įmonės naudojasi socialinių tinklų teikiamomis reklamos paslaugomis, o vartotojų dėmesiui patraukti investuoja į kokybiškas patiekalų asortimento fotografijas. Šiame darbe siekiama atskleisti kokia komunikacija yra efektyviausia ir labiausiai ugdanti klientų lojalumą, įvedant naują viešojo maitinimo prekės ženklą į rinką.
It is vital for new catering companies to win and retain new customers. To reach this goal, new trademarks use different communication methods and channels. Companies are increasingly using advertising services provided by social networks and in order to attract consumers’ attention, they invest in the high-quality food photographs. The aim of this work is to reveal which communication methods is the most effective and most develops customer loyalty by introducing a new catering trademark to the market