Įmonės ,,Jūratės Salonas‘‘ firminio stiliaus ir elektroninės parduotuvės sukūrimas bei foto studijos parengimas
Aukščiūnas, Lukas |
Bakalaurinio darbo metu buvo nagrinėjama taisyklingo ir akį traukiančio firminio stiliaus svarba bei jo daroma įtaka įmonės pardavimams. Apžvelgti firminio stiliaus pagrindiniai sudedamieji elementai. Pagal pasirinktus kriterijus atliktas sendaikčiais ir antikvariniais daiktais prekiaujančių įmonių firminio stiliaus palyginimas, išanalizuoti jo trūkumai bei privalumai. Atliktas foto studijos sukūrimui reikalingų priemonių tyrimas ir aprašytas taisyklingas jų panaudojimo būdas. Taip pat atlikta įmonės ,,Jūratės salonas“ elektroninės parduotuvės poreikių analizė, sukurti duomenų struktūrų konceptualus ir reliacinis modeliai. Atliktas turinio valdymo sistemų, tinkamų kurti įmonės elektroninę parduotuvę, pasirinkimas. Praktinėje darbo dalyje sukurtas sendaikčiais ir antikvaru prekiaujančios įmonės ,,Jūratės salonas“ firminis stilius, kurį sudaro logotipas, vizitinė kortelė ir įmonės pakavimo priemonės. Taip pat įgyvendintas įmonės foto studijos projektas ir realizuota elektroninė parduotuvė. Tinklalapis užpildytas firminio stiliaus elementais bei prekių nuotraukomis, kurios buvo fotografuojamos bakalaurinio darbo metu sukurtoje foto studijoje.
The paper analysed the importance of an appropriate and ‘eye- catching’ corporate style and its impact on the company’s sales. One of the main purposes of this thesis is to analyse the consanguineous companies which are selling antique items, their corporate styles and create a distinctive, corporate identity for the company “Jūratės salonas”. The features of corporate identity are reviewed according to the selected criteria. The main elements of the company’s style include: the logo, business card and the company’s packaging. As the company is selling antique goods, thus it was very important to study the tools needed to create a photo studio, as well as explain the correct way to use them. Another necessary part of the thesis was to create an e- shop for the company “Jūratės salonas”. For that reason, it was necessary to first analyse the needs of the company, then conceptual and relational models of data structures were created, including the content management systems. Consequently, the company’s photo studio project has been implemented and it was used to photograph the antique goods. Also, the business’ e- shop was created and it includes many elements of the corporate identity that was discussed above.