Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107990
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Informatikos inžinerija / Informatics engineering (T007)
Author(s): Kazakevičius, Giedrius
Supervisor: Kasperiūnienė, Judita
Title: Išplėstinės realybės technologijų panaudojimas viešose miestų erdvėse
Other Title: Augmented reality technology application for public spaces of the city
Extent: 44 p.
Date: 18-Jun-2020
Keywords: Išplėstinė realybė;Gatvės menas;Mobilioji programėlė;Augmented Reality;Street art;Mobile app
Abstract: Išplėstinė realybė sukuria tiltą tarp realaus ir virtualaus pasaulio. Išplėstosios realybės technologijų panaudojimas viešose erdvėse leidžia kitaip pavaizduoti urbanistinės aplinkos objektus, tačiau būdų, kaip tai padaryti, yra labai daug. Labai svarbu pasirinkti tinkamus programinius įrankius bei techninius sprendimus norint įgyvendinti tokio tipo idėją. Kadangi darbo tikslas – ištirti išplėstinės realybės technologijų panaudojimą viešose miestų erdvėse bei sukurti mobiliąją aplikaciją su išplėstinės realybės elementais, darbo metu tyrinėju vizualinio turinio pritaikymo išplėstinės realybės aplinkai technologijas, jas palyginu vieną su kita ir pagal iškeltus kriterijus pasirenku tinkamas technologijas tolesniam projekto vystymui. Naudojantis „Unity“ žaidimų varikliuku bei „Vuforia“ programinės įrangos kūrimo rinkiniu pademonstruotas programėlės veikimo principas. Sukurtas apžvalginis filmukas geriau supažindinti su bakalauro darbo projektu, sukurti trimačiai modeliai ir išplėstinės realybės elementų dizainas. Projekto metu sukurta mobilioji aplikacija. Pagal sukurtą mobiliąją aplikaciją realaus pasaulio objektai yra matomi kartu su išplėstinės realybės elementais.
Augmented reality creates a bridge between real and virtual worlds. Utilization of augmented reality technologies in public spaces creates an ability to showcase urban environment in a different kind of light, however there are a lot of ways to do that. It is very important to properly choose what kind of programming tools to use in order to implement such an idea. Since the goal of this project is to analyze the usability of augmented reality technologies in urban areas and to create a mobile application, during my work I researched and compared technologies for adapting visual content to augmented reality environments and chose the ones that are suitable for me according to the requirements that were self-imposed. Using “Unity” game engine and “Vuforia” software development kit a demonstration was made showing the operating principle of the system. I also made a promotional video to represent the project, 3D objects and the design of augmented reality elements. A mobile application was finished during the project. The creation of the mobile program resulted in it being able to display augmented reality elements alongside real-world objects.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107990
Appears in Collections:2020 m. (IF bak.)

Files in This Item:
giedrius_kazakevicius_bd.pdf2.6 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

112
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

27
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.