Interaktyvių sprendimų pritaikymas Vytauto Didžiojo Universiteto (Žemės Ūkio Akademijos) muziejuje
Kielius, Gabijus |
Muziejus – institucija, visuomenės, mokslo, edukacijos ir laisvalaikio organizavimo tikslais įgyjanti, konservuojanti, tyrinėjanti, populiarinanti ir eksponuojanti žmonijos ir jos aplinkos materialųjį ir nematerialųjį paveldą. Tai dažniausiai nesiekianti pelno viešoji įstaiga, tarnaujanti visuomenės tobulėjimui. Vienas pagrindinių muziejaus tikslų – šviesti visuomenę naudojant įvairius edukacinius ir technologinius būdus. Šis darbas sutelkia dėmesį į Žemės Ūkio Akademijos Muziejų, kuris įsikūrės VDU ŽŪA patalpose. Šio darbo tikslas – sukurti senosios Žemės Ūkio Akademijos Dotnuvoje vizualizaciją ir ją intergruoti į muziejaus gyvenimą.
A museum is an institution that acquires, preserves, researches, popularizes and exhibits the tangible and intangible heritage of mankind and its environment for the purposes of society, science, education and leisure. It is usually a non-profit public institution serving the development of society. One of the main goals of the museum is to educate the public with various educational and technological methods. This work focuses on the Museum of the Academy of Agriculture, which is located on the premises of Vytautas Magnus University. The aim of this work is to create a visualization of the old Academy of Agriculture in Dotnuva and to integrate it into the life of the museum.