Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107816
UAB „Peek&Cloppenburg“ pardavimų valdymo sprendimai
Type of publication (PDB)
Bakalauro darbas / Bachelor Thesis
Field of Science
Ekonomika / Economics (S004)
Degree Discipline
Logistika ir prekyba / Logistics and Commerce (B)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
UAB „Peek&Cloppenburg“ pardavimų valdymo sprendimai
Other Title
JSC „Peek & Cloppenburg“ sales management solutions
Author
Serkov, Leonid |
Advisor
Extent
47 p.
Thesis Defence Date
2020-06-19
Abstract (lt)
Tyrimo tikslas: ištirti UAB „Peek & Cloppenburg“ pardavimų valdymą ir rasti sprendimus įmonės tobulinimui. Tikslas - įvertinti UAB „Peek & Cloppenburg“ paslaugų ir produktų pardavimo valdymą. Darbo užduotys tikslui pasiekti yra šios:
- Išnagrinėti teorinius pardavimo vadybos aspektus.
- Suformuluokite teorinį pardavimo veiklos modelį,
- Išnagrinėkite UAB „Peek & Cloppenburg“ pardavimo vadybą
- Pateikite pasiūlymus, kaip patobulinti „Peek & Cloppenburg“ pardavimų valdymą. Teorinių aspektų sintezei daugiausia skiriama lietuvių ir užsienio literatūros (anglų, rusų), taip pat konferencijų medžiagos, skelbiamos tiek internete, tiek kituose leidiniuose, autorių. Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmiausia apžvelgiau, mano manymu, svarbiausius pardavimo valdymo elementus: pardavimo procesą, kokybišką aptarnavimą po pardavimo ir bendravimo su esamais pirkėjais skatinimą. Kadangi pirkėjas yra labai svarbus kiekvienam pardavimui, aš taip pat ištyriau pirkėjų - organizacijų elgesį ir įtaką pardavimo valdymo sprendimams. Darbe buvo išsamiau aptariama bendra „Peek & Cloppenburg“ veikla, pateikta tyrimo metodika, tyrimo planas, kuriame atlikti tyrimai. Trečiojoje dalyje pateikiamas apklausos rezultatų įvertinimas ir siūloma patobulinti UAB „Peek & Cloppenburg“ pardavimo vadybą. duomenys buvo renkami atliekant apklausas žodžiu ir raštu, taip pat atsižvelgiant į jų pačių darbo patirtį įmonėje.
Abstract (en)
Research aim: to examine the sales management of UAB “Peek&Cloppenburg” and find solutions to improve the company The goal is to assess the management of the services and products sales of the "Peek & Cloppenburg" UAB. The work tasks to achieve the goal are as follows:
- Examine the theoretical aspects of sales management,
- Formulate a theoretical model of sales activity,
- Examine the sales management of the "Peek & Cloppenburg" UAB
- Submit proposals to improve the sales management of “Peek & Cloppenburg”. For the synthesis of theoretical aspects, the authors of Lithuanian and Foreign literature (English, Russian), as well as conference materials published both on the Internet and in other publications, are the most. The Bachelor's final work consists of three main parts. First of all, I looked at the most important sales management elements in my opinion: the sales process, the quality after-sales service and the promotion of communication with existing buyers. As a purchaser is very important to each sale, I also examined the behaviour and influence of buyers – organizations on sales management decisions. The general activity of Peek & Cloppenburg was further discussed in the work, the study methodology was submitted, the study plan in which the research was carried out. The third part provides an assessment of the results of the survey and offers an improvement in the sales management of the Peek & Cloppenburg UAB. The data were collected in the context of the surveys by oral and written survey methods, as well as by their own work experience in the company.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access