Probleminio mokymosi patirtis naudojant įgarsintas knygas lietuvių kalbos pamokose nuotoliniu būdu
Norkienė, Toma |
Tyrimo aktualumas: šiuolaikiniams mokiniams svarbu išmokti spręsti realaus pasaulio problemas, gebėti rasti ir kritiškai vertinti įvairią informaciją, ją sisteminti ir pateikti problemos sprendimą. Taip pat inovatyviai diegiant probleminio mokymosi užduotis ir įgarsintas knygas nuotoliniu būdu buvo ugdomas kalbinis raštingumas ir kiti gebėjimai. Tyrimo problema: mokinių problemų sprendimų gebėjimų stoka, kalbinio raštingumo stoka. Tyrimo tikslas: atskleisti ir įvertinti probleminio mokymosi patirtį, panaudojant įgarsintas knygas lietuvių kalbos pamokose nuotoliniu būdu. Ugdyti mokinių problemų sprendimo gebėjimus ir kalbinį raštingumą. Darbo objektas: mokinių problemų sprendimų gebėjimai ir kalbinis raštingumas. Tyrimas buvo atliekamas nuotoliniu būdu. Užduotis ir refleksijas atliko Kauno progimnazijos penktos, šeštos ir septintos klasės mokiniai.
The relevance of the research: it is important for modern students to learn to solve real-world problems, to be able to find and critically evaluate various information, to systematize it and to present a solution to the problem. Linguistic literacy and other problem-solving skills were also developed at a distance through the innovative implementation of problem-based learning tasks and audio books. The problem of the research: lack of students' problem solving skills, lack of language literacy. The aim of the research: to reveal and evaluate the experience of problem-based learning by using audio books in Lithuanian language lessons remotely. To develop students' problem-solving skills and language literacy. The object of the work: students' problem-solving skills and language literacy. The study was conducted remotely. The task and the reflection were performed by the fifth, sixth and seventh grade students of Kaunas Progymnasium.