Elektroninių paslaugų teikimo žemės ūkio subjektams valdymas
Babenskienė, Ingrida |
Nuolatiniame pokyčių laikmetyje, kuomet viskas keičiasi, modernėja ir spartėja, vartotojai pageidauja jiems reikiamą informaciją, paslaugą ar daiktą gauti greitai ir patogiai, taupant laiką bei pinigus. Ne išimtis ir žemdirbiai, susiduriantys ne tik su atsiveriančiomis naujomis galimybėmis, bet su iššūkiais – besikeičiančios ir neprognozuojamos oro sąlygos, konkurencija, politine situacija, darbo jėgos trūkumu. Šie veiksniai skatina žemės ūkio paslaugas teikiančias organizacijas tobulinti el. paslaugų valdymą, nestovėti vietoje, tobulinti kompetencijas įvairiose srityse bei domėtis pasaulinėmis tendencijomis. Tyrimo objektas – elektroninių paslaugų žemės ūkio subjektams valdymas. Tyrimo tikslas – nustatyti kodėl žemės ūkio subjektai elektroninėmis paslaugomis naudojasi mažiau nei įprastomis, pateikti pasiūlymus dėl šių paslaugų valdymo gerinimo.
In an age of constant change, when things change, modernize, and share, better improvements are needed to save time. Farmers, who face not only new opportunities but also challenges, are also no exception, if there are no shortages of weather, competition, political situation, labor force. These factors were presented to the organization of agricultural service providers to improve e. service management, not standing still, developing competencies in various fields and taking an interest in global trends. The object of the research – management of electronical services to agriculture entities. The aim of research - to submit proposals on the management of electronical services to agriculture entities.