Uogų pardavimų organizavimas V. Šlėvės ūkyje
Šlėvė, Dovydas |
Bakalauro baigiamajame darbe pateikiamas ūkininko V. Šlėvės ūkyje vykdomų pardavimų organizavimas. Tyrimo metu pateikiamas V. Šlėvės ūkio pristatymas, ES paramos žemės ūkio modernizavimo etapai, ūkininko sodų ir uogynų plotas, darbuotojų skaičius ir užmokestis, gamybos apimtys ir pardavimų duomenys. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl ūkininkui dėl pardavimų organizavimo. Tyrimo tikslas – ištyrus pardavimų organizavimą V. Šlėvės ūkyje, nustatyti problemines sritis ir pasiūlyti galimus sprendimus. Tyrimo uždaviniai:
- Išanalizuoti pardavimų organizavimo teorinius aspektus.
- Pateikti V. Šlėvei siūlymus pardavimų organizavimo gerinimui. Tyrimo metodai: Dokumentų analizės metodas ir tyrimas dalyvaujant. Tyrimo rezultatai: Ūkininkas V. Šlėvė ūkyje organizuoja tiesioginius ir netiesioginius produktų paskirstymus. Šviežios uogos ir pagaminta ūkio produkcija pardavinėjama tiesioginiu paskirstymų, šaldytos juodojo serbento uogos pardavinėjamos netiesioginiu paskirstymu. Ūkininkas tiesioginiu pardavimu susitelkia daugiau į vartotojų poreikius, uogas pardavinėja turguose, prie prekybos centrų ar prie kelio įrengtoje nuosavoje parduotuvėje. Didžiausi pardavimai ir kiekiai parduodami netiesioginiu paskirstymu didmenininkams į užsienio šalis, dėl uogų galiojimo laiko ir kokybės.
Location of the study: Radviliškio rajonas, Velžių kaimas, Viganto Šlėvės ūkis. The aim of the study – After researching the organization of sales in V. Šlėvė's farm, to identify problem areas and offer possible solutions. Research tasks:
- To analyze the theoretical aspects of sales organization.
- To submit proposals to V. Šlėvė for the improvement of sales organization. Research methods: Document analysis method and research with participation. Research results: Farmer V. Šlėvė organizes direct and indirect product distributions on the farm. Fresh berries and farm products are sold through direct distributions, frozen black currant berries are sold through indirect distributions. The farmer focuses more on the needs of consumers through direct sales, selling berries in markets, in supermarkets or in his own shop by the roadside. The largest sales and quantities are sold indirectly to wholesalers abroad, due to the shelf life and quality of the berries. The study presents the presentation of V. Šleve's farm, the stages of EU support for agricultural modernization, the area of the farmer's orchards and berries, the number and salary of employees, production volumes and sales data. Recommendations to the farmer on the organization of sales are also provided.