Anglies naudojimas dailės pamokoje
Gritėnas, Robertas |
Personalizacijos procese atliepiant į mokinių poreikių ir interesų įvairovę, atskleidžiamos galimybės jiems patiems valdyti ir kontroliuoti mokymosi eigą, savarankiškai kurti mokymosį turinį. Tyrimo problema: Ar taikant anglį dailės pamokose mokinių veikla tampa įvairesnė, patrauklesnė. Tyrimo objektas. Anglies taikymas dailės pamokose 7 klasėje. Tyrimo tikslas: Nustatyti, kaip užduočių parinkimas ir anglies naudojimas pagerina ugdymo procesą dailės pamokoje.
In the process of personalization, responding to the diversity of students' needs and interests reveals opportunities for them to manage and control the learning process, to create learning content independently.
Problem of the research: Does the usage of charcoal in art lessons make students' activities more diverse and attractive.
Object of the reasearch: Usage of charcoal in art lessons in the 7th grade.
Aim of the research: To determine how the selection of tasks and the usage of charcoal improves the process of education in an art lesson.