Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107646
Type of publication: master thesis
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Gritėnas, Robertas
Title: Anglies naudojimas dailės pamokoje
Other Title: The usage of charcoal in art classes
Extent: 25 p.
Date: 23-Jun-2020
Keywords: Anglis;Charcoal;Dailė;Perzonalizuotas ugdymas;Kūrybiškumas;Art;Personalized education;Creativity
Abstract: Personalizacijos procese atliepiant į mokinių poreikių ir interesų įvairovę, atskleidžiamos galimybės jiems patiems valdyti ir kontroliuoti mokymosi eigą, savarankiškai kurti mokymosį turinį. Tyrimo problema: Ar taikant anglį dailės pamokose mokinių veikla tampa įvairesnė, patrauklesnė. Tyrimo objektas. Anglies taikymas dailės pamokose 7 klasėje. Tyrimo tikslas: Nustatyti, kaip užduočių parinkimas ir anglies naudojimas pagerina ugdymo procesą dailės pamokoje.
In the process of personalization, responding to the diversity of students' needs and interests reveals opportunities for them to manage and control the learning process, to create learning content independently. Problem of the research: Does the usage of charcoal in art lessons make students' activities more diverse and attractive. Object of the reasearch: Usage of charcoal in art lessons in the 7th grade. Aim of the research: To determine how the selection of tasks and the usage of charcoal improves the process of education in an art lesson.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107646
Appears in Collections:2020 m. (Profesinių studijų pedagogika)

Files in This Item:
robertas_gritenas_psbd.pdf705.4 kBAdobe PDF   Until 2025-06-23View/Open

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

31
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

11
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.