Ugdymo priemonės ,,Classroomscreen“ taikymas dėmesio sutelkimui 4-os klasės mokiniams matematikos pamokose
Putonienė, Aurelija |
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kaip ketvirtos klasės mokiniai gali sutelkti dėmesį ugdymo proceso metu panaudojant IKT priemonę ,,Klasės ekranas“. Tyrimo problema – pasyvi ketvirtos klasės mokinių pozicija matematikos pamokose. Darbą sudaro dvi dalys – teorinėje darbo dalyje vadovaujantis įvairių autorių nuomone atlikta apžvalga apie įvairesnes informacinių kompiuterinių technologijų (IKT) panaudojimo galimybes pamokose, o praktinėje dalyje – nustatyta tyrimo eiga, atliktas tyrimo organizavimas, aptarti gauti mokymosi ir pamokų įvertinimo rezultatų pokyčiai. Tyrimo metu buvo išmėgintas IKT įrankis ,,Klasės ekranas“, kuris iš pažiūros yra nesudėtinga priemonė, palengvinanti klasės valdymą. Šioje priemonėje naudojami skaitmeniniai įrankiai – laikmatis, užduoties laikui nustatyti, garso lygio matuoklis, triukšmo lygiui pamokoje nustatyti – galėtų praturtinti pamokas ar įvairias ugdomąsias veiklas. Priemonę ,,Klasės ekranas“ galima matyti televizoriaus ekrane, per projektorių pamokos metu, išmaniame telefone ir planšetėje.
Research problem - passive position of fourth grade students in Math lessons.The work consists of two parts - in the theoretical part of the work, based on the opinion of various authors, an overview of various possibilities of using information technology(IT) in lessons, and in the practical part - the research process, research organization, changes in learning and lesson assessment results. The study tested the IT tool "ClassroomScreen", which is seemingly a simple tool to facilitate classroom management. This tool uses digital tools - timer, task time, sound level meter, noise level in the lesson - could enrich lessons or various educational. The ClassroomScreen can be viewed on a TV screen, through a projector during a lesson, on a smartphone and on a tablet.