Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107072
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Author(s): Gavrilčikas, Gytis
Supervisor: Bocullo, Donata
Title: Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.
Other Title: Creating brand‘s image through the social media: the case of „Raudonų plytų alaus dirbtuvės".
Extent: 51 p.
Date: 17-Jun-2020
Keywords: Prekės ženklas;Paskyra;Įmonė;Brand;Account;Firm
Abstract: Šiuolaikinėje marketingo rinkoje aiškiai matosi, kad socialiniai tinklai vis labiau ir labiau daro įtaką įmonėms ir vartotojams, taip pat socialiniai tinklai stipriai įtakoja ir vartotojo ir įmonės santykius. Įmonės norėdamos labiau kontroliuoti šį procesą pačios, renkasi prekės ženklą kurti socialiniuose tinkluose, tokiu būdu jos pačios kontroliuoja komunikavimo būdus norint pasiekti savo ir potencialius vartotojus ir juos įtakoja naudodami savo pasirinktas strategijas, kurios paremtos vartotojų elgesio stebėjimu per socialinius tinklus. Šio tyrimo objektas „Raudonų plytų alaus dirbtuvių“ socialinio tinklo paskyra „Kalba plytos“, o tyrimo tikslas – išanalizuoti kas yra prekės ženklas ir kokia jo nauda, „Raudonų plytų alaus dirbtuvių“ komunikaciją ir atskleisti kaip ji prisideda prie šio prekės ženklo kūrimo. Pirmojoje ir antrojoje tyrimo dalyje analizuojama kas yra prekės ženklas, jo sąryšis su socialiniai tinklais ir kuo šis bendradarbiavimas yra naudingas. Tam buvo pasitelkiama mokslinės literatūros ir šaltinių analizė. Siekiant atskleisti kokia strategiją ir kokiais įrankiais naudojasi „Kalba plytos“ socialinis tinklalapis, kuriant savo įvaizdį, bendraujant su sekėjais ir diegiant norimą idėją, buvo panaudota semiotinė turinio analizė. Atlikus semiotinę analizę, aiškiai matoma, kad „Kalba plytos“ socialinis tinklalapis siekia sukurti savotišką ir tik sau priklausantį įvaizdį. Išanalizavus šio prekės ženklo įvaizdį, aiškiai matomas išskirtinumas iš kitų įmonių kurios prekės ženklą kuria socialinėse medijose. „Kalba plytos“ pati paskyrą yra tarsi atskiras organizmas, kuris naudoja įprastam marketingui nebūdingus metodus. Šis tinklalapis tiesiogiai nereklamuoja „Raudonų plytų“ alaus dirbtuvių gaminamu produktu, tačiau šio tinklalapio paskirtis yra sukurti savo mitą, kad barai ir kultūra turi daug ką bendro ir yra labai panašūs pasauliai. Ši paskyra taip pat laužo stereotipus, kad baras yra tiesiog vieta kurioje galima atsigerti alaus, tačiau šio tinklalapio skelbiami įrašai byloja, kad barai yra kur kas daugiau nei tiesiog pasibuvimo vieta. Nors metodai yra išskirtiniai ir netradiciniai, tačiau pagal tinklalapio „like“ ir komentarus po keliamais įrašais aiškiai matoma, kad šiam prekės ženklo iškeltiems tikslams dar tolokai iki išsipildymo.
At the current marketing market it‘s clear that social media are the powerhouses of influencing consumers and the companys, also influencing consumers and companys relationship. Businesses more and more are trying to be involved in the social media, through social media they intend to control the consumers opinion about the brand and also to promote their products more efficiently. This research‘s object is „Raudonų plytų alaus dirbtuvių“ social media account „Kalba plytos“, and the research‘s goal is brands image analysis. In first and the second research‘s parts, the analysis focus what is a brand, brands connection with the social media and why this collaboration is useful. For this research, the academic literature and sources analysis was used. The goal is to find out what strategy and which tools „Kalba plytos“ are using in the social media, while at the same moment creating image, communicating with the followers and establishing companys chosen methods, for this, the semiotics analysis was chosen. After analysing using semiotics, it‘s clear that „Kalba plytos“ wants to establish their own image, which differs from others. While doing analysis it‘s safe to say that this brand clearly differs from others. „Kalba plytos“ social media is clearly its own different entity, which uses different methods from the original marketing strategies. This social media page does not promote its own products directly, though this page serves for the purpose of establishing their own perspective on the connection between bars and culture. The page brakes stereotypes that the bar is only as good as a hangout spot and drinking beer, the articles, photos and videos this page posts clearly indicates that its more than that. Though the methods are surely unorthodox and differs from the others, the pages „likes“ and comments shows us that currently this pages chance of achieving its set of goals are far from close.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107072
Appears in Collections:2020 m. (PMDF bak.)

Files in This Item:
gytis_gavrilcikas_bd.pdf1.27 MBAdobe PDF   Until 2025-06-17View/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

95
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

49
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.