Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSlavinskas, Stasys-
dc.contributor.authorBarysas, Deividas-
dc.date.accessioned2020-06-06T18:59:09Z-
dc.date.available2020-06-06T18:59:09Z-
dc.date.issued2020-06-17-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/107011-
dc.description.abstractDarbo tikslas yra išnagrinėti skirtingų rūšių benzininius variklius bei praktiškai atlikti dviejų skirtingų litražų variklių šiluminius skaičiavimus. Ši tema yra aktuali, nes didėjant dėmesiui ekologijai, automobilių gamintojai yra priversti gaminti mažiau teršiančius automobilius. Dėl to, didelė dalis naujų automobilių yra gaminami su mažesniu litražo varikliu ir papildomu oro įpūtimu. Darbo tikslas yra atskleisti, ar sumažintas variklio litražas su papildomu oro įpūtimu gali išlaikyti ir padidinti variklio galios efektyvumą bei palaikyti atitikti ekologinius reikalavimus. Atlikus praktinius skaičiavimus nustatyta, kad mažesnio litražo variklis su papildomu oro įputimu gali išlaikyti tokią pačia galią kaip didesnio litražo variklis be pripūtimo, bei sunaudoti mažiau degalų ir būti ekologiškesnis aplinkai. Reikšminiai žodžiai: benzininis variklis, tobulinimo tendencijos, litražas, tarša, pripūtimas, galia, degalų sąnaudos.lt
dc.description.abstractThe aim of the work is to study different types of gasoline engines and to perform thermal calculations of two different liter engines. This topic is relevant because with the increasing focus on ecology, car manufacturers are being forced to produce less polluting cars. As a result, a large proportion of new cars are produced with a smaller liter engine and additional air intake. The aim of the work is to reveal whether the reduced engine capacity with additional air intake can maintain and increase the engine power efficiency and maintain compliance with environmental requirements. Practical calculations have shown that a smaller-liter engine with additional air injection can maintain the same power as a larger-liter atmospheric engine, use less fuel and be more environmentally friendly. Keywords: gasoline engine, improvement tendency, liter, exhaust emission, turbocharging, power, fuel consumption, ecology.en
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio inžinerijos fakultetaslt
dc.description.sponsorshipJėgos ir transporto mašinų inžinerijos institutaslt
dc.format.extent39 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas prieinamas tik Universiteto intranete / University Intranet only-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectBenzininis variklislt
dc.subjectGasoline engineen
dc.subjectTobulinimo tendencijoslt
dc.subjectImprovement tendencyen
dc.subjectLitražaslt
dc.subjectLiteren
dc.subjectTaršalt
dc.subjectExhaust emissionen
dc.subjectPripūtimaslt
dc.subjectTurbochargingen
dc.subject.otherTransporto inžinerija / Transport engineering (T003)-
dc.titleBenzininių variklių tobulinimo tendencijoslt
dc.title.alternativeTrends in gasoline engine developmenten
dc.typebachelor thesis-
item.grantfulltextembargo_20250617-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:2020 m. (ŽŪA ŽŪIF bak.)
Files in This Item:
deividas_barysas_bd.pdf1.16 MBAdobe PDF   Until 2025-06-17View/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

10
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons