University teachers’ experience of implementing technology-enhanced personalized learning
Issenova, Dinara |
Šis kokybinis tyrimas buvo skirtas ištirti dėstytojų požiūrį ir praktiką, įgytą pritaikant technologijomis patobulintą personalizuotą mokymąsi universitete, siekiant apibrėžti dėstytojų vaidmenį, pagrindines personalizuoto mokymo(si) įgyvendinimo ypatybes ir nustatyti pagrindinius iššūkius, susijusius su jo įgyvendinimu. Kokybinis tyrimas vykdytas remiantis fenomenologinio tyrimo metodologija. Šiame tyrime dalyvavo dėstytojai iš Korėjos universiteto, esančio Seule, Pietų Korėjoje. Tyrimo dalyviai dalijosi personalizuoto mokymo(si) patirtimi aukštojoje mokykloje ir kaip technologijos padeda įgyvendinti personalizuoto mokymo(si) principus. Šio fenomenologinio tyrimo rezultatai parodė, kad dėstytojai suvokė savo vaidmenį technologijomis praturtinto personalizuoto mokymo(si) įgyvendinime kaip mokymo(si) tarpininkai ir kūrėjai. Jie taip pat apibrėžė pagrindines technologijomis praturtinto personalizuoto mokymo(si) modelio įgyvendinimo ypatybes: tokias, kaip studentų savarankiškumą, pritaikytą mokymą, suderintą technologinę paramą, gilesnio mokymosi skatinimą ir mokymo humanizavimą. Be to, dėstytojai, įgyvendindami technologijomis praturtintą personalizuotą mokymą(si) universitete, identifikavo tokius iššūkius, kaip klaidingą požiūrį į personalizuotą mokymą(si) ir studentų mokymosi patirties valdymą.
This research was conducted to investigate the teacher's perspective of incorporating technology-enhanced personalized learning in the classroom to define teachers’ role, key features, and identify main challenges during its implication. The methodology of this qualitative study was the phenomenological approach. Participants in this study were Korea University teachers, based in Seoul, South Korea. Teachers engaged in interviews to convey perceptions and share their experience of personalized learning. Interviews were documented and transcribed before analysis. The results were portrayed in a narrative form. The results of this phenomenological study showed that teachers defined their role considering technology-enhanced personalized learning model as facilitators and co-creators of learning. Also, they defined key features in implementing this model as student autonomy, customized instruction, aligned technological support, the trigger for deeper learning, and humanization of instruction. Moreover, teachers identified such challenges in implementing a technology-enhanced personalized learning approach in the university classroom as misconceptions regarding TEPL and control of students’ learning experience.