Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/106593
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Čėpla, Augustas
Supervisor: Kyguolienė, Asta
Title: Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizė
Other Title: The analysis of Christmas advertising impact on consumers
Extent: 59 p.
Date: 16-Jun-2020
Keywords: Kalėdinė reklama;Reklamos poveikis vartotojams;Reklamos analizė;Christmas advertising;Advertising impact on consumers;Analysis of advertising
Abstract: Kalėdinės reklamas turi didelę svarbą įmonėje, nes jos gali atnešti ilgalaikį pardavimų padidėjimą, įmonės žinomumo ir lojalių klientų didėjimą. Norint geriau suprasti vartotoją yra reikalingi nauji ir aktualūs tyrimai apie kalėdinių reklamų poveikį vartotojams. Apžvelgus teorinės dalies mokslinius tyrimus galima teigti, kad norint kuo tiksliau suprasti kokį poveikį daro Kalėdinės reklamos vartotojui, reikalinga daugiau ir detalesnių tyrimų šia tema. Šitas tyrimas yra svarbu man todėl, kad tokios šalys kaip: Jungtinė Karalystė, Jungtines Amerikos Valstijos, Ispanija, Prancūzija skiria daugiau dėmesio į Kalėdines reklamas. Lietuvoje Kalėdinės reklamos yra laikomos, kaip būtinybėmis, o ne galimybėmis. Tyrimo objektas. Kalėdinių reklamų poveikis vartotojui. Tyrimo tikslas. Išanalizuoti kalėdinių reklamų poveikį vartotojui ir pateikti rekomendacijas įmonėms, kokios yra populiariausios kalėdinių reklamų elementai, emocijos ir kokia įtaką daro ketinimui pirkti. Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas. Išsiaiškinti kokį poveikį kalėdinės reklamos daro vartotojams yra pasirinktas kiekybinis tyrimas, sudaryta internetinė apklausos anketa. Rezultatai yra susisteminami ir apdorojami naudojant duomenų statistikos programomis. Išanalizuojami duomenys, rašomos rekomendacijos ir išvados. Tyrimo rezultatai. Atlikus tyrimo analizę yra sužinota, kad populiariausios emocijos kalėdinėse reklamose yra laimės, džiaugsmo, nostalgijos, intereso, įkvėpimo. Labiausiai patikę kalėdinių reklamų elementai yra istorijos kūrimas, muzika ir kinematografija. Tyrimo išvados. Pagal „AIDA“ modelio rezultatus kalėdinės reklamos vartotojams didžiausią įtaką turi atkreipiant dėmesį ir sukeliant susidomėjimą. Norint tai padaryti reikalinga kalėdinėse reklamose iššaukti tokios emocijas, kaip laimė, nostalgija, įkvėpimas, džiaugsmas, interesas. Kalėdinių reklamų elementai: istorijos kūrimas, muzika ir kinematografija taip pat paveikia vartotoją atkreipiant dėmesį ir sukeliant susidomėjimą į kalėdinę
It is important to conduct this study because making a popular Christmas advertising is a great way to grow a company and there is not a lot of data about Christmas advertising. Christmas advertising should be considered as an opportunity to make a positive impact on consumers. The objectives of the study. Christmas advertising impact on consumers. The aim of the study. To analyze and find out what impact does Christmas advertising have on consumers, write suggestions to companies about the most suitable Christmas advertising elements and emotions. Methods of the study. Scientific literature analyzation. Data analysis using statistic software and programs, writing a summary and suggestions. Results of the study. The study results clarified the most important emotions to use making a Christmas advertising. The questionnaire results lead to finding out the most popular Christmas advertising elements and it also determined how „AIDA“ model average scores change based on emotions and Christmas advertising elements. Conclusion of the study. After analyzing the data it was concluded that Christmas advertising is most impactful at getting consumers attention and their interest, the most common emotion used in Christmas advertising are joy, happiness, nostalgia, inspiration. The most popular Christmas advertising elements were story telling, music and cinematography.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/106593
Appears in Collections:2020 m. (EVF bak.)

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

110
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

72
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons