Maisto produktų sandėliavimo paslaugų kokybės gerinimas "X" įmonės pavyzdžiu
Vencevičius, Pijus |
Šiandien sandėliavimo paslauga yra vienas svarbiausių logistikos procesų komponentų ir visų operacijų pagrindas. Nei viena gamybinė įmonė neišsiverstų be sandėliavimo proceso: ar tai būtų pirminės žaliavos gamyba, ar galutinio produkto – jis vis tiek bus sandėliuojamas bent laikinai, kol pasieks galutinį vartotoją. Dėl šios priežasties visuose logistikos procesuose būtina išlaikyti aukštą sandėliavimo kokybės lygį nuo pirminės žaliavos iki galutinio produkto, kuris pasieks klientą. Kaip matoma pasaulinio globalizacijos proceso kontekste vis daugiau stipriųjų įmonių plečia savo veiklą į kitas šalis, norint užimti vis didesnę rinkos dalį. Įmonės, norinčios būti konkurencingomis, privalo kurti nuosavus sandėlius ar nuomotis juos iš įmonių, teikiančių sandėliavimo paslaugas kitose šalyse, taip sumažinant transportavimo kaštus ir būti arčiau rinkos.
Today, warehousing service is one of the most important components of logistics processes and the basis of all operations. No one manufacturing plant would be able to do without the storage process: be it the production of the primary raw material or the final product, it will still be stored, at least temporarily, until it reaches the final consumer. For this reason, it is necessary to maintain a high level of warehousing quality in all logistics processes, from the primary raw material to the final product that will reach the customer. As can be seen in the context of the globalization process, more and more strong companies are expanding their operations to other countries in order to gain more and more market share. Companies that want to be competitive must build their own warehouses or lease them from companies that provide warehousing services in other countries, thus reducing transportation costs and being closer to the market.