Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/106250
Options
Emocinių reklamos kreipinių naudojimo modelis asmeninio naudojimo prekių reklamai
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Emocinių reklamos kreipinių naudojimo modelis asmeninio naudojimo prekių reklamai
Other Title
The model of emotional appeals application for the advertising of personal goods
Author
Advisor
Extent
113 p.
Date Issued
2020-06-10
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas – sukurti emocinių reklamos kreipinių naudojimo asmeninio naudojimo prekių reklamai modelį. Magistro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: teorinė, analitinė ir projektinė. Teorinėje dalyje apžvelgiamas emocinių kreipinių naudojimas reklamoje bei jų klasifikacija, pristatomos asmeninio naudojimo prekių kategorijos, jų charakteristikos.
Analitinėje dalyje, siekiant ištirti skirtingų kategorijų asmeninio naudojimo prekių reklamos su emociniu kreipiniu naudojimo ir poveikio vartotojams principus, naudota tyrimų trianguliacija: ekspertinis interviu, kokybinė turinio analizė ir anketinė apklausa. Ekspertinis interviu padėjo nustatyti, kokie emociniai kreipiniai tinkamiausi asmeninio naudojimo prekių reklamai. Remiantis turinio analizės ir anketinės apklausos rezultatais išskirti pagrindiniai emociniai kreipiniai, skatinantys vartotojus įsigyti reklamuojamą produktą (džiaugsmas, meilė, saugumas, seksualumas, pasididžiavimas, baimė, kaltė), nustatyta, koks turi būti reklama sukeliamų emocijų stiprumas bei įvardinti pagrindiniai reklamos elementai, kuriais formuojami emociniai kreipiniai.
Projektinėje dalyje sudaromas emocinių kreipinių naudojimo asmeninio naudojimo prekių reklamai modelis, išskiriant rekomenduojamus taikyti emocinius kreipinius, emocijos stiprumą ir reklamos elementus. Pateikiami asmeninio naudojimo prekių reklamos su emociniu kreipiniu sprendimai.
The aim of Final Master Thesis – to create the model of emotional appeals application for the advertising of personal goods. The Final Master Thesis includes three parts: theoretical, analytical and practical. The theoretical part reviews the use of emotional appeals in advertising and their classification, presents the categories of personal goods and their characteristics.
In the analytical part, to investigate the principles of the use and impact of different categories of personal goods advertising with emotional appeal, research triangulation (expert interview, qualitative content analysis and questionnaire survey) is used. The expert interview helps to determine which emotional appeals were most appropriate for the advertising of personal goods. The results of the content analysis and questionnaire survey helps to identify the main emotional appeals that encourage consumers to buy the advertised product (joy, love, security, sexuality, pride, fear, guilt), to determine the strength of emotions caused by advertising and to define the main elements of advertising that form emotional appeals.
In the practical part, highlighting the recommended emotional references, emotional strength and advertising elements, the model of emotional appeals application for the advertising of personal goods is created. Solutions for personal goods advertising with emotional appeal are presented.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Creative Commons License
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access