Prekės ženklų ambasadorių ir nuomonės formuotojų reklamos poveikis vartotojo sprendimui pirkti
Tyrimo tikslas yra pateikti pasiūlymus, kaip pasitelkiant prekės ženklų ambasadorių ir nuomonės formuotojų reklamą pagerinti poveikį vartotojo sprendimui pirkti. Pirmoje darbo dalyje analizuojama literatūra, susijusi prekės ženklo ambasadorių, nuomonės formuotojų dalyvavimo reklamoje poveikiu vartotojams samprata bei jos elementų reikšme, išskiriant pagrindinius lemiančius veiksnius. Taip pat pateikiamas teoriškai literatūros pagrįstas modelis, leidžiantis suprasti koks poveikis yra daromas ir kokie veiksniai tai nulemia. Antroje darbo dalyje trumpai pristatoma empiriniam tyrimui atlikti subjektai, kad išryškėtų tematikai aktualus kontekstas ir esminės priežastys, kodėl pasirinktam praktiniam objektui toks tyrimas yra aktualus. Šioje dalyje taip pat pristatoma empirinio tyrimo metodologija bei šios metodologijos pagrindu atlikto tyrimo metu surinkti duomenys, išsami jų analizė bei pagrįsti apibendrinimai. Trečioje darbo dalyje pateikiamos su darbu susijusios rekomendacijos, bei pasiūlymai atitinkantys tematiką.
The purpose of the study is to make suggestions on how to use brand ambassadors and opinion formers' advertising to improve the impact on the consumer's purchasing decision. The first part of the work analyzes the literature related to the concept of the impact of brand ambassadors, influencers on advertising to consumers and the meaning of its elements, highlighting the main determining factors. A theoretically literature-based model is also presented to understand what effects are made and what factors determine them. The second part of the work briefly introduces the subjects of the empirical research in order to highlight the context relevant to the topic and the main reasons why such research is relevant for the chosen practical object. This section also presents the methodology of the empirical research and the data collected during the research conducted on the basis of this methodology, their detailed analysis and substantiated summaries. The third part of the work presents work-related recommendations and suggestions corresponding to the topic.