Delivering customer value through stock optimization: AB Vilniaus Baldai case
Andrulytė, Martina |
Pagrindinis šio darbo tikslas – išanalizuoti AB Vilniaus baldai atsargų struktūrą, aptarnavimo lygio tikslus ir pasiūlyti sprendimą kaip juos optimizuoti sukuriant didesnę pridėtinę vertę klientui. Pirmoje dalyje pateikiama mokslinės literatūros analizė siekiant išsiaiškinti kas yra pridėtinė vertė klientui, kaip tai siejasi su įmonės aptarnavimo lygio rodiliais ir atsargų lygiu. Antroje dalyje pristatoma tyrimų metodologija, pagal kurią atliekama AB Vilniaus baldai atsargų ir aptarnavimo lygio duomenų analizė. Norint išaiaiškinti kokią įtaką suinteresuotoms pusėms daro atsargų lygis ir įmonės aptarnavimo rodikliai aliekamas expertų interviu. Trečioje dalyje pateikiamas 7 punktų veiklos planas, kaip pagerinti įmonės atsargų lygį taip sukuriant paildomą pridėtinę vertė klientui. Apskaičiuojama visų punktų įtaka bendram rezultatui.
The aim of the paper is to analyze AB Vilniaus Baldai stock structure and availability situation, optimize it and create additional customer value. This diploma paper is consisted of three main parts. The theoretical part of the thesis provides theoretical background how customer value is connected to supplier availability and how availability is impacted by stock structure based on scientific article analysis. The second part of the thesis presents the introduction to AB Vilniaus Baldai, it’s business model and value chain connected. In this section, a study and data analysis of company availability and stock structure are conducted. Also, expert interviews are made to understand importance on availably level, stock optimization as a customer value from different stakeholders. In the third part, 7 step action plan how to increase customer value through stock optimization is suggested. Impact of each action is calculated and presented.