Jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimai
Darbe siekiama išanalizuoti jausmaženklių naudojimą marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose ir pasiūlyti jausmaženklių naudojimo sprendimus. Siekiant šio tikslo, darbe keliami uždaviniai – išanalizuoti jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje teorinius aspektus, išanalizuoti rinkodaros specialistų nuomonę į jausmaženklių naudojimą, išanalizuoti vartotojų požiūrį į jausmaženklių naudojimą, pateikti jausmaženklių naudojimo socialiniuose tinkluose sprendimus. Teorinėje darbo dalyje tyrinėjama jausmaženklių samprata, tipai ir funkcijos. Analizuojamas jausmaženklių naudojimas asmeniniuose ir organizacijų pranešimuose, jausmaženklių trūkumai bei naudojimas socialiniuose tinkluose. Analitinėje darbo dalyje, remiantis pasirinkta tyrimo metodologija, pristatomas jausmaženklių naudojimas marketingo komunikacijoje, pristatomi antrinių duomenų analizės rezultatai, rinkodaros specialistų interviu rezultatai ir vartotojų apklausos rezultatai. Projektinėje darbo dalyje, remiantis tyrimų duomenimis ir teorinėje darbo dalyje atlikta analize, pagrindžiamas jausmaženklių naudojimas marketingo komunikacijoje ir pateikiami jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimai.
The paper aims are to identify the use of emojis in marketing communication on social networks and to propose emoji using solutions. In accordance with the aims of the work the main tasks are as follows: to analyse the theoretical aspects of the use of emoji in marketing communication, to analyse the opinion of marketing specialists on the use of emoticons, to analyse the attitude of consumers to the se of emojis and to propose the emoji using in marketing communication in social networks solutions. The theoretical parts of the paper analyses the concept, types and functions of the emoji. Analyse the use of emoji in personal and organizational messages, negative properties and their use in social networks. According to the chosen research methodology, the analytical part of the work describes emoji using in marketing communication and presents the results of secondary data analysis, the results of interviews with marketing specialists and the results of consumer survey. Based on the research data and the analysis performed, the project part of the paper justifies the need to use emojis in marketing communication and provides the solutions for the use of emoji in marketing communication on social networks.