Vidaus degimo variklių trinties paviršių regeneravimo trinties modifikatoriais tyrimas
Magistro darbe pateikiami alyvos priedai, taisantys vidaus degimo variklio trinties poras, parametrų atstatymo rezultatai: kompresija, alyvos slėgis, išmetamosios dujos. Taip pat aptariamas skirtingų priedų efektyvumas vidaus degimo variklyje. Darbo objektas - vidaus degimo variklių trinties paviršių regeneravimo, panaudojant „RVS Master“ ir „Xado“ technologijas, efektyvumas eksploatavimo sąlygomis. Darbo metodas – automobilio vidaus degimo variklio, diagnozuojamo parametrais, kompresijos slėgis, išmetamosios dujos ir alyvos slėgis. Šiuos parametrus veikia variklio temperatūra, variklio sūkiai. Darbo rezultatai. Metalą atstatančios medžiagos teigiamai paveikė vidaus degimo variklio parametrus. Naudotos technologijos iš dalies pasiteisino. Parametrai padidėjo visuose automobiliuose, išskyrus automobilį, kuriam priedas nebuvo supiltas, - buvo įpilta tik ploviklio, kurio metu dirbantis variklis pradėjo barškėti ir užstrigo, nors pirmus matavimus atlaikė gana neblogai. Šių priedų patikimumas vertinamas pagal vidaus degimo variklių parametrų atstatymą, nuo kurių priklauso priedo efektyvumas. Nė vienas automobilio parametras neatsistatė iki gamyklinio parametro, bet pagerėjimas išmatuotas. Didžiausias vidaus degimo variklių pagerėjimas buvo nustatytas varikliuose su skirtingomis naudotomis technologijomis - vidaus degimo varikliuose atstatomos trinties poros, kurios nuo trinties susidėvi. Dėl šios technologijos atstatomi nudilimai neišardytame mazge. Esant tam tikroms sąlygoms, medžiaga pradeda sukibti su metalu ir padengia tarpelius tarp dviejų judančių paviršių.
The master's thesis contains oil additives that repair internal combustion engine friction pairs, parameters of restoration results such as compression, oil pressure, exhaust gas. The efficiency of different additives in the internal combustion engine. Object of work - Regeneration of friction surfaces of internal combustion engines using RVS Master and Xado technologies under operating conditions. Working method - The internal combustion engine of a car is diagnosed with the parameters of compression pressure, exhaust gas and oil pressure. These parameters affect engine temperatures, engine speeds. Results of work. Metal cladding has positively affected the parameters of the internal combustion engine. The technology has proved to be successful at least in part. The parameters have increased in all cars except for a car without an accessory, but only a detergent, during which the engine started to flicker and stuck, although the first measurements were considered rather poor. Reliability of these additives is measured by the restoration of internal combustion engine parameters, which determine the efficiency of the add-on. No car parameter has been restored to the factory setting but any improvement is measured. The greatest improvement in internal combustion engines has been achieved in engines with different technologies used - friction pairs that are restored by friction in internal combustion engines. Thanks to such technology, the defects are restored to the undisturbed nodule. Under certain conditions, the material begins to blend with the metal and cover the spaces between two moving surfaces.