Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelis
Šukelytė, Karolina |
Šio baigiamojo darbo tikslas – išanalizuoti populiariausių Lietuvos asmens prekės ženklų komunikaciją Instagram socialiniame tinkle ir pateikti modelį asmens prekės ženklo formavimui.
Baigiamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Teorinėje dalyje, remiantis įvairių autorių moksliniais darbais, analizuojama asmens prekės ženklo samprata, vertė, taip pat kanalai skirti asmens prekės ženklo sukūrimui bei asmens prekės ženklo formavimas. Analitinėje dalyje analizuojami gauti duomenys empirinio tyrimo metu, kurie buvo gauti kokybinio turinio analizės metodu. Įrašų analizė atskleidė pagrindinius populiariausių Lietuvos asmens prekės ženklų požymius, Instagram socialiniame tinkle, taip pat išryškėjo asmens prekės ženklo formavimo proceso trūkumai, kurie ir buvo nagrinėjami tolimesnėje baigiamojo darbo - projektinėje dalyje. Šioje dalyje buvo pateikiami sprendimo būdai, probleminėms sritims, asmens prekės ženklo formavimo procese, gerinimui. Pagrindiniai pateikti pasiūlymai skirti nagrinėtiems asmens prekės ženklas, buvo orientuoti į nuoseklumą, konkrečios srities kompetencijų stiprinimą bei teikiamos naudos vartotojams didinimą. Baigiamojo darbo pabaigoje pateikiamas modelis asmens prekės ženklo sukūrimui.
The aim of this thesis - is to analyze the communication of outstanding personal trademarks of Lithuania on one of the most popular social networks - Instagram and to present a model for personal branding. The thesis is consisted of three main parts. Theoretical part, based on various authors' research work, analyzes the concept of personal trademark, value of it, also the ways to generate and develop the trademark. Thus, analytical part analyzes the data obtained during empirical research, which were obtained by qualitative content analysis methods. Post analysis revealed some of Instagram's most popular and major personal brands positions, also its development drawbacks which have been investigated further. In the project part there were solutions presented to problem areas, personal branding process, improvement. The main suggestions were made based on consideration of personal trademarks. Suggestions are focused on consistency, opportunities to strengthen competencies in specific area and maximization of benefits to consumers. At the end of the thesis the model of personal trademark generation is provided.