Tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės gerinimas: teorinis tyrimas
Author |
---|
Strumylaitė, Virgilija |
Date | Start Page | End Page |
---|---|---|
2023 | 138 | 141 |
Straipsnio tikslas – identifikavus tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problematiką, pagrįsti tarptautinių krovinių gabenimo kokybės gerinimo sprendimus. Straipsnyje išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės ypatumai ir išryškintos tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problemos bei išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Nustatyta, kad pagrindinės problemos, su kuriomis susiduriama, yra skirtingas kliento ir paslaugų teikėjo suvokimas apie kokybišką paslaugą, kultūriniai skirtumai, kalbos barjerai, prastas paslaugos savalaikiškumas, prasta šalies infrastruktūra, pažeisti kroviniai, vėlavimai. Sprendimai, galintys padėti pagerinti teikiamų paslaugų kokybę – aukštas įmonės kultūros lygis, darbuotojų kompetencijos gerinimas, naujų inovacijų, verslo valdymo programų įsidiegimas ar atnaujinimas, klientų aptarnavimo standartai.
The purpose of the article is to identify the problems of the quality of international cargo transportation services, to justify the solutions for improving the quality of international cargo transportation. The article analyzes the features of the quality of international cargo transportation services and highlights the quality problems of international cargo transportation services, also analyzes the solutions for improving the quality of international cargo transportation services. It was established that the main problems encountered are the different perceptions of the client and the service provider about quality service, cultural differences, language barriers, poor timeliness of the service, poor infrastructure of the country, damaged cargo, delays. Solutions that can help improve the quality of services provided - high level of company culture, improvement of employees' competence, implementation or renewal of new innovations, business management programs, high-level customer service.
Conference | ||||
---|---|---|---|---|
2023-03-29 | 2023-03-29 | Akademija, Kauno r. | LT |