Muitinės tarpininkų paslaugų kokybės gerinimas UAB „Granito“ tarpininkai įmonės pavyzdžiu
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2024 | 21 | 205 | 210 |
Straipsnyje nagrinėjama muitinės tarpininkų paslaugų kokybė ir jos problematika, remiantis tiek užsienio, tiek lietuvių autorių moksliniais darbais. Teorinė analizė leidžia atskleisti pagrindinius veiksnius, lemiančius muitinės tarpininkų paslaugų kokybę. Straipsnis parengtas taikant sisteminės mokslinės literatūros analizę, lyginimo ir apibendrinimo metodus, pagal užsienio autorių mokslinę literatūrą ir atliktus tyrimus. Atlikus analizę nustatyta, kad įmonės, siekdamos pagerinti muitinės tarpininkų paslaugų kokybę, turėtų atkreipti dėmesį į patikimumą, personalo operatyvumą bei paslaugos atlikimo savalaikiškumą. Privatus muitinės tarpininkų sektorius turi atsižvelgti į globalias problemas, nacionalinius, Europos Sąjungos reglamentus, gaires, kurios nustato, kuriomis kryptimis turi vykti muitinės tarpininkų sektoriaus plėtra, paslaugų kokybės gerinimas. Analizuojant paslaugų kokybės gerinimo reglamentus nustatyta, kad, norint pagerinti teikiamos muitinės tarpininkų paslaugos kokybę, reikia priimti sprendimus, kurie būtų susiję su technologinėmis inovacijomis, tai klientui padėtų muitinės procedūras vykdyti greičiau ir saugiau. Taip pat automatizacija, informacinių sistemų diegimas, kuris leistų efektyviau organizuoti muitinės procedūras ir klientams informaciją teikti operatyviai. Svarbi ir skaitmeninė transformacija, kuri prisidėtų ne tik prie muitinės procedūrų efektyvumo, bet ir informacijos patikimumo, klaidų mažinimo. Priėmus šiuos sprendimus, būtų padidintas klientų pasitenkinimas muitinės tarpininkų teikiamomis paslaugomis, užtikrintas muitinės procedūrų efektyvumas ir aukšta muitinės tarpininkų paslaugų kokybė.
The article examines the quality of the services of customs brokers and its problems, based on the scientific works of both foreign and Lithuanian authors. Theoretical analysis allows revealing the main factors determining the quality of customs brokers' services. The article was prepared by applying systematic scientific literature analysis, comparison and generalization methods, according to the scientific literature of foreign authors and the conducted researches. After the analysis, it was established that, in order to improve the quality of customs brokers' services, companies should pay attention to the reliability, promptness of the staff and the timeliness of the service. The private sector of customs brokers must take into account global problems, national and European Union regulations, guidelines that determine the directions in which the development of the customs broker sector should take place, improving the quality of services. Analyzing the regulations for improving the quality of services, it was found that, in order to improve the quality of the provided customs brokers' service, it is necessary to make decisions related to technological innovations, which would help the customer to carry out customs procedures faster and more safely. Also, automation, implementation of information systems, which would allow more efficient organization of customs procedures and prompt provision of information to customers. Digital transformation is also important, which would contribute not only to the efficiency of customs procedures, but also to the reliability of information and the reduction of errors. Adopting these decisions would increase customer satisfaction with the services provided by customs brokers, ensure the efficiency of customs procedures and high quality of customs brokers' services.
Conference | ||||
---|---|---|---|---|
2024-04-11 | 2024-04-11 | Akademija, Kauno r. | LT |